//

Itunes kan muziek niet lezen van hardeschijf

Itunes kan muziek niet lezen van hardeschijf discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik zit met een heel vervelend probleem in Itunes. Het gaat om het volgende: Ik wil muziek aan Itunes toevoegen vanaf mijn externe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-10, 16:26
Sildehaan Sildehaan is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard Itunes kan muziek niet lezen van hardeschijf

Hallo allemaal,

ik zit met een heel vervelend probleem in Itunes.

Het gaat om het volgende:
Ik wil muziek aan Itunes toevoegen vanaf mijn externe harddisk (lacie grand 1TB) maar itunes ziet een aantal nummers ervan wel dus hij doet het wel.
Alleen nu ga ik naar mijn mapje Losse nummer en daar ziet ie dus helemaal niks. Zegt dat er totaal niks in staat terwijl daar onderverdeeld in mappen wel 5000 nummers in staan.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan oplossen, ik heb naar mijn weten echt alles al geprobeerd en ik weet toch echt wel wat van computers af...

Oja, ik heb ze proberen toe te voegen via de optie map toevoegen. Als ik dit nu doe met de optie bestand toevoegen doet ie het wel???

Hulp is welkom want ik ga zondag op vakantie en wil dat wel doen met een goedgevulde Iphone.
Alvast bedankt voor de hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes kan de inhoud van Iphone niet lezen - druk op herstellen laurensvos iTunes 4 15-10-11 11:48
Error: iTunes kan de inhoud van iPhone niet lezen Almo iTunes 37 12-07-11 21:54
itunes kan de inhoud van de iphone niet lezen vdbiezen iTunes 0 07-01-10 23:25
iPhone: Itunes kan de inhoud van de Iphone niet lezen. marijnhoetjes Jailbreak 0 07-01-10 20:35
itunes kan muziek niet naar iphone schrijven sapje iTunes 4 07-01-09 17:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.