timecapsule zichtbaar maken op xbmc discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft iemand het werkend op de appletv2 om in xbmc de imac en timecapsule te kunnen benaderen net zoals ik hem wel kan benaderen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() heeft iemand het werkend op de appletv2 om in xbmc de imac en timecapsule te kunnen benaderen net zoals ik hem wel kan benaderen in media/files van apple tv dat gaat probleemloos.
graag een uitleg van hoe je het werkend krijgt ik heb al geprobeerd om in xbmc dan video dan files browse dan smb:// en ip ingevoerd van timecapsule als je dan op ok klikt gaat xbmc uit en start apple tv weer op eenmaal terug in xbmc is er niks te zien |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hier staat hoe je de timecapsule moet toevoegen, hoop dat je er wat aan hebt.
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...e-capsule.html |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi wachtwoord zichtbaar maken | Jean72 | Wi-Fi | 5 | 30 August 2014 20:31 |
Taken in Iphone zichtbaar maken | Suurt | iPhone algemeen | 1 | 20 November 2009 13:38 |
sms zichtbaar maken | john wings | iPhone algemeen | 1 | 2 January 2009 01:41 |
|
|