ondertitel.com site bestaat niet meer discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) domein is verlopen ofsoiets...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ondertitel.com site bestaat niet meer
domein is verlopen ofsoiets
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij bestaat www.ondertitel.com wel
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ken de site niet, maar op basis van de URL heb ik wel een idee. Als ik er heen surf krijg ik echter een "landing page" van hosting provider GoDaddy dat de domeinnaamregistratie 23/2 is verlopen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zowel ondertitel.com en www.ondertitel.com werken bij mij. En in mijn Apple TV's worden de ondertitels ook netjes opgehaald uit ondertitel.com. |
|
|||
|
|||
Werkt bij mij ook niet... Website verlopen sinds 23/02.
Bij sommigen wordt het in cache geladen, daarmee dat de site dan wel nog zichtbaar is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij is gewoon verdwenen hoor heren.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg dit : http://users.telenet.be/viontje/Ondertitel.png
|
|
|||
|
|||
www.ondertitel.com doet het gewoon - ondertitel.com dus niet. (zonder www)
|
|
|||
|
|||
Ik krijg het niet voor mekaar, ook niet nadat ik de cache leeggemaakt heb in Vuurvos:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Andere suggesties? Nlondertitels.com? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 februari 2012 om 10:06 ---------- Gebruik ipv. ondertitel.com eens ""72.233.123.77"" (zonder aanhalingstekens) Gewoon om een DNS probleem (of worm) uit te sluiten Citaat:
|
|
|||
|
|||
Denk inderdaad DNS probleem want ip adres 72.233.123.77 werkt wel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op de een of andere manier wordt je doorgestuurd naar www.godaddy.com als je ondertitel.com of www.ondertitel.com gebruikt. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Met 72.233.123.77 werkt het idd wel.
Mac OS X Lion hier.. had al DNS van Google (8.8.8.8) ingesteld maar bleef hetzelfde. Misschien a-records verwijderd? |
|
|||
|
|||
Als ik www.ondertitel.com op mijn ipad doet ie het ook niet ?
Wat is de oplossing mensen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is geen Apple TV probleem maar overduidelijk een DNS probleem (of worm).
Ik weet niet of we hier verder mogen gaan van onze geliefde moderatoren met de oplossing van een DNS probleem. Indien wel dan zou het heel handig zijn als de geëerde forumleden die het probleem ondervinden aangeven welke ISP zij gebruiken en vooral welke DNS servers. Het gebruik van het IP-adres van ondertitel.com is helaas alleen maar symptoombestrijding |
|
|||
|
|||
Citaat:
XBMC HUB • View topic - Dutch ondertitel.com down? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk bestaat niet meer | JailbreakerPro | KPN | 2 | 30-06-11 21:14 |
site werkt niet meer | Maurice005 | iPhone Apps | 1 | 02-09-10 15:01 |
Saisuke bestaat niet meer?? | janpraot | iPhone Apps | 0 | 29-07-10 15:13 |
Cydia probleem of bestaat de link niet meer? | Romek | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-07-09 21:52 |
|
|