Saisuke bestaat niet meer?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik ben op zoek naar een fijn agenda programma en nu hoor ik van bekenden dat Saisuke een fijne agenda voor de Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Saisuke bestaat niet meer??
Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar een fijn agenda programma en nu hoor ik van bekenden dat Saisuke een fijne agenda voor de Iphone zou zijn. Zij hebben hem al op de Iphone staan maar ik kan hem nergens vinden... Alleen de Free versie en als ik die download en dan probeer te upgraden kan hij hem niet vinden. Weet iemand of Saisuke niet meer te downloaden is?? Zo ja, iemand tips voor een andere handige agenda?? Alvast bedankt! Groeten, Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: De iphone namastee kan niet worden gesynchroniseerd. De gegeven bestandsnaam bestaat | namastee | iTunes | 0 | 22-10-10 09:23 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Cydia probleem of bestaat de link niet meer? | Romek | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-07-09 21:52 |
Nieuw agenda programma in App Store: Saisuke | Celf | iPhone Apps | 20 | 07-10-08 17:57 |
|
|