//

Saisuke bestaat niet meer??

Saisuke bestaat niet meer?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik ben op zoek naar een fijn agenda programma en nu hoor ik van bekenden dat Saisuke een fijne agenda voor de Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-07-10, 14:13
janpraot janpraot is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard Saisuke bestaat niet meer??

Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een fijn agenda programma en nu hoor ik van bekenden dat Saisuke een fijne agenda voor de Iphone zou zijn. Zij hebben hem al op de Iphone staan maar ik kan hem nergens vinden... Alleen de Free versie en als ik die download en dan probeer te upgraden kan hij hem niet vinden.

Weet iemand of Saisuke niet meer te downloaden is??

Zo ja, iemand tips voor een andere handige agenda??

Alvast bedankt!

Groeten,
Jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: De iphone namastee kan niet worden gesynchroniseerd. De gegeven bestandsnaam bestaat namastee iTunes 0 22-10-10 08:23
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 22:26
Cydia probleem of bestaat de link niet meer? Romek Jailbreak apps en thema's 2 11-07-09 20:52
Nieuw agenda programma in App Store: Saisuke Celf iPhone Apps 20 07-10-08 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:04.