//

Apple TV 2, Goodplayer en AVI bestanden

Apple TV 2, Goodplayer en AVI bestanden discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een klein probleem: Ik heb zojuist mijn nieuwe Apple TV geinstalleerd en probeer nu op mijn Ipad 2 een film te streamen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-02-12, 22:53
frankabbing frankabbing is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard Apple TV 2, Goodplayer en AVI bestanden

Ik zit met een klein probleem:

Ik heb zojuist mijn nieuwe Apple TV geinstalleerd en probeer nu op mijn Ipad 2 een film te streamen naar de TV. Op mijn Ipad gebruik ik Goodplayer waarin ik diverse .AVI formaat films heb staan. Als ik de film afspeel en via de apple TV op mijn televisie wil zien krijg ik alleen geluid en geen beeld.

Verder werkt alles prima ik had alleen gehoopt dat ik een .AVI film via goodplayer toch op de televisie kon krijgen mbv de apple TV. Omdat ik wel geluid heb maar geen beeld heb ik nog hoop dat middels instellingen het probleem verholpen kan worden.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-12, 13:08
Kedui Kedui is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 13
Standaard

Ik weet alleen dat bijna alle videoplayers op de iPAd, behalve de originele, hier last van hebben. Bij mij hetzelfde probleem met Azul, Gplayer en VLC streamer.
  #3  
Oud 01-03-12, 13:17
tremmal tremmal is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 38
Standaard

Misschien geen oplossing, maar ik zou eens air video server proberen. Is een gratis demo app van.
  #4  
Oud 02-03-12, 13:43
Kedui Kedui is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 13
Standaard

Voor zover ik de voorbeeld screendumps van de app in de appstore zie, zit er op die speler geen mogelijkheid naar ATV te streamen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 maart 2012 om 13:53 ----------

Correctie: ik zie nu dat de standaard videospeler die button ook niet heeft nu ik op een ander netwerk zit. Die toont'ie dus alleen als die ook een ATV op het netwerk 'ziet' kennelijk. IOS werkt nog slimmer dan ik al dacht .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
avi bestanden streamen van de windows computer naar xbmc op apple tv2 peterksr Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 01-01-12 18:28
Wi-Fi file sharing avi bestanden yoyoran iPad Apps 5 03-11-11 15:14
Goodplayer bestanden importeren vanaf hdd via Wi-Fi? Pat3766 iPad Apps 1 25-09-11 20:11
Avi bestanden inladen in biblotheek lmt pcopaatje iPhone algemeen 12 18-07-11 20:46
Windows: AVI bestanden toevoegen aan iTunes cloverfield iTunes 4 26-08-10 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:06.