//

HBO zenders

HBO zenders discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hbo zenders doen het soms en na een paar dagen weer niet. Die probleem hou je tog. Ondanks diverse update...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-04-12, 15:12
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard

Hbo zenders doen het soms en na een paar dagen weer niet. Die probleem hou je tog. Ondanks diverse update
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-04-12, 15:26
paulsmid paulsmid is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Houten
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SoloX Bekijk bericht
navi-xtreme · verified user media -> hun forum ff registreren en confirmen in je email en daarna inloggen en in instellingen aanvinken show adult content

daarna in navix op ATV ook die zelfde username en pass invullen en hoppa bovenin komt te staan signed in.
en dan heb je die andere dingen eigenlijk niet meer nodig zul je merken!

laaste tip ga in userlist is elke user af om te kijken wat die erop heeft gezet !!

je zal versteld staan en 99% wat erop staat werkt
sportzenders in h.d , mega veel muziek hd zenders , penthouse 1 ,2 hd , onwijs veel films en series enz enz

suc6 ermee
Vreemd, ik heb de stappen gevolgd, account aangemaakt op forum, maar inloggen op ATV lukt niet, geeft foutmelding dat sign-in mislukt. Enig idee???
  #23  
Oud 16-04-12, 13:52
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SoloX Bekijk bericht
navi-xtreme · verified user media -> hun forum ff registreren en confirmen in je email en daarna inloggen en in instellingen aanvinken show adult content

daarna in navix op ATV ook die zelfde username en pass invullen en hoppa bovenin komt te staan signed in.
en dan heb je die andere dingen eigenlijk niet meer nodig zul je merken!

laaste tip ga in userlist is elke user af om te kijken wat die erop heeft gezet !!

je zal versteld staan en 99% wat erop staat werkt
sportzenders in h.d , mega veel muziek hd zenders , penthouse 1 ,2 hd , onwijs veel films en series enz enz

suc6 ermee
Ik ben ook de Userlist afgegaan, daar is ook een hoop terug te vinden, is het ook mogelijk om deze dan als favorieten o.i.d. op te slaan?
  #24  
Oud 16-04-12, 20:07
pjb73 pjb73 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 15
Standaard

Ja je kan chanels aan je favorieten toevoegen. ga op het chanel staan en druk vervolgens naar rechts op je remote (1 of 2 keer) je krijgt nu een optie menu en hier staat toevoegen aan favorieten tussen
  #25  
Oud 16-04-12, 21:01
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjb73 Bekijk bericht
Ja je kan chanels aan je favorieten toevoegen. ga op het chanel staan en druk vervolgens naar rechts op je remote (1 of 2 keer) je krijgt nu een optie menu en hier staat toevoegen aan favorieten tussen
Bedankt! Helemaal gelukt.

Ik ben een beetje wegwijs aan het worden in Navix, echter als ik bij Most viewed kijk zie ik veel live tv kanalen staan (bijv. Skysports) maar bijna geeneen kanaal kan ik openen, iemand een idee hoe dit kan? Ook als ik naar User Lists ga en bij iemand in z'n user list iets probeer te openen doet ie het gewoon niet??? Mis ik iets?
  #26  
Oud 17-04-12, 13:00
PhillUp PhillUp is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 10
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem als stschuurman hierboven beschrijft. Ik zie heel veel zenders, onder andere HBO en CBS, maar die werken niet. Klik op een programma en dan laadt hij niet. Kan dit iets te maken hebben met dat ik een IP adres moet opgeven op het forum voor die adult content?
Kunnen jullie wel HBO en CBS zien??! (Reply graag)
Verder is er overigens een wereld open gegaan voor mij door Navi-X. Als mensen dit lezen omdat ze twijfelen: doen!
  #27  
Oud 17-04-12, 13:58
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard

ik heb het vaker geprobeerd. je kan zoveel dingen gaan veranderen
soms doen ze en soms niet....ik zou niet zoveel moeite doen...
  #28  
Oud 20-04-12, 21:34
EngineersFirst EngineersFirst is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 8
Standaard

CBS werkt vrijwel altijd. HBO is een ander verhaal. Dit is een betaalkanaal in USA en zij doen er dus alles aan om gratis streams te voorkomen. Terecht me dunkt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Allradio - Belgische zenders? Funnyplay iPhone Apps 5 06-09-08 15:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.