HBO zenders discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hbo zenders doen het soms en na een paar dagen weer niet. Die probleem hou je tog. Ondanks diverse update...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hbo zenders doen het soms en na een paar dagen weer niet. Die probleem hou je tog. Ondanks diverse update
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja je kan chanels aan je favorieten toevoegen. ga op het chanel staan en druk vervolgens naar rechts op je remote (1 of 2 keer) je krijgt nu een optie menu en hier staat toevoegen aan favorieten tussen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben een beetje wegwijs aan het worden in Navix, echter als ik bij Most viewed kijk zie ik veel live tv kanalen staan (bijv. Skysports) maar bijna geeneen kanaal kan ik openen, iemand een idee hoe dit kan? Ook als ik naar User Lists ga en bij iemand in z'n user list iets probeer te openen doet ie het gewoon niet??? Mis ik iets? |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem als stschuurman hierboven beschrijft. Ik zie heel veel zenders, onder andere HBO en CBS, maar die werken niet. Klik op een programma en dan laadt hij niet. Kan dit iets te maken hebben met dat ik een IP adres moet opgeven op het forum voor die adult content?
Kunnen jullie wel HBO en CBS zien??! (Reply graag) Verder is er overigens een wereld open gegaan voor mij door Navi-X. Als mensen dit lezen omdat ze twijfelen: doen! |
|
|||
|
|||
ik heb het vaker geprobeerd. je kan zoveel dingen gaan veranderen
soms doen ze en soms niet....ik zou niet zoveel moeite doen... |
|
|||
|
|||
CBS werkt vrijwel altijd. HBO is een ander verhaal. Dit is een betaalkanaal in USA en zij doen er dus alles aan om gratis streams te voorkomen. Terecht me dunkt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Allradio - Belgische zenders? | Funnyplay | iPhone Apps | 5 | 06-09-08 16:27 |
|
|