Is ATV software upate van 4.1 naar 4.4.4 mogelijk discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mischien iemand ervaring met het updaten van een Apple TV naar versie 4.4.4. vanaf een oudere versie 4.1. Ik wil dus niet naar de nieuwste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is ATV software upate van 4.1 naar 4.4.4 mogelijk
Mischien iemand ervaring met het updaten van een Apple TV naar versie 4.4.4. vanaf een oudere versie 4.1. Ik wil dus niet naar de nieuwste versie.
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De eerste vraag is of je de SHSHs opgeslagen hebt.
|
|||
|
|||
Ik heb de SHSHs opgeslagen van 4.1 maar ik wil naar 4.4.4
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kunt alleen firmwareversies installeren die Apple signeert tenzij je de SHSHs hebt. Wellicht kun je de wiki over SHSH even lezen. |
|
|||
|
|||
Ik wil upgraden. Niet downgraden m.a.w. De SHSH van 4.4.4 blobs kan ik niet hebben
|
|
||||
|
||||
Jammer, maar Wouter heeft je al precies de juste uitleg gegeven (onderscheid tussen up- of downgraden maakt dus niet uit): het gaat niet.
|
||||
|
||||
En hoe moe(s)t je dan aan de SHSH's komen, als je de versie waar je naar wilt upgraden (nog) niet hebt???
Ik ben daar ook wel benieuwd naar.
|
|||
|
|||
Daar is helaas maar 1 antwoord voor... Dat kan niet.
|
|
||||
|
||||
Voor een volgende keer: TinyUmbrella slaat de SHSH blobs op die Apple uitgeeft. Het maakt daarbij niet uit welke firmware op je device staat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je had de 4.4.4 SHSH blobs dus (wel) kunnen hebben. |
|
||||
|
||||
Citaat:
(sorry misschien al te logisch gedacht ) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nog een vraagje dan, moet ik de ATV2 aansluiten op de MacPro om de huidige en toekomstige SHSH's via TinyUmbrella op te kunnen slaan? |
|
||||
|
||||
Citaat:
TinyUmbrella is er in elk geval voor de Mac en Windows. Linux weet ik niet zeker. |
|
||||
|
||||
Het enige wat je nodig hebt is de UDID van het device; iedere keer aansluiten is dus niet nodig.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
van 4.3.1 naar 4.3.3 updaten zonder naar 4.3.4 te gaan mogelijk? | ronaldo1967 | iPhone algemeen | 2 | 23-07-11 22:29 |
iPhone: Iphone 3G van custom naar original software | bstruik | Jailbreak | 8 | 20-01-11 14:08 |
iPhone: van 1.1.2 naar recentste software? | speeds | Jailbreak | 1 | 16-04-09 00:47 |
Na software-upgrade van 1.1.4 naar 2.0.2 ... foutmelding bij synchoniseren van foto's | rivierke | Muziek, foto & video | 0 | 04-09-08 11:28 |
Software updaten van 1.1.1 of 1.1.2 naar 1.1.4 | GT3 | Archief | 8 | 31-05-08 00:17 |
|
|