Is ATV software upate van 4.1 naar 4.4.4 mogelijk discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mischien iemand ervaring met het updaten van een Apple TV naar versie 4.4.4. vanaf een oudere versie 4.1. Ik wil dus niet naar de nieuwste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Mischien iemand ervaring met het updaten van een Apple TV naar versie 4.4.4. vanaf een oudere versie 4.1. Ik wil dus niet naar de nieuwste versie.
Alvast bedankt |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De eerste vraag is of je de SHSHs opgeslagen hebt.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb de SHSHs opgeslagen van 4.1 maar ik wil naar 4.4.4
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Je kunt alleen firmwareversies installeren die Apple signeert tenzij je de SHSHs hebt. Wellicht kun je de wiki over SHSH even lezen. |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil upgraden. Niet downgraden m.a.w. De SHSH van 4.4.4 blobs kan ik niet hebben
|
|
![]() Jammer, maar Wouter heeft je al precies de juste uitleg gegeven (onderscheid tussen up- of downgraden maakt dus niet uit): het gaat niet.
|
||||
|
||||
![]() En hoe moe(s)t je dan aan de SHSH's komen, als je de versie waar je naar wilt upgraden (nog) niet hebt???
Ik ben daar ook wel benieuwd naar.
|
|||
|
|||
![]() Daar is helaas maar 1 antwoord voor... Dat kan niet.
|
|
![]() Voor een volgende keer: TinyUmbrella slaat de SHSH blobs op die Apple uitgeeft. Het maakt daarbij niet uit welke firmware op je device staat.
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken |
|
|
![]() Citaat:
Je had de 4.4.4 SHSH blobs dus (wel) kunnen hebben. |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
(sorry misschien al te logisch gedacht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Nog een vraagje dan, moet ik de ATV2 aansluiten op de MacPro om de huidige en toekomstige SHSH's via TinyUmbrella op te kunnen slaan? |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
TinyUmbrella is er in elk geval voor de Mac en Windows. Linux weet ik niet zeker. |
|
![]() Het enige wat je nodig hebt is de UDID van het device; iedere keer aansluiten is dus niet nodig.
|
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
van 4.3.1 naar 4.3.3 updaten zonder naar 4.3.4 te gaan mogelijk? | ronaldo1967 | iPhone algemeen | 2 | 23-07-11 21:29 |
iPhone: Iphone 3G van custom naar original software | bstruik | Jailbreak | 8 | 20-01-11 13:08 |
iPhone: van 1.1.2 naar recentste software? | speeds | Jailbreak | 1 | 15-04-09 23:47 |
Na software-upgrade van 1.1.4 naar 2.0.2 ... foutmelding bij synchoniseren van foto's | rivierke | Muziek, foto & video | 0 | 04-09-08 10:28 |
Software updaten van 1.1.1 of 1.1.2 naar 1.1.4 | GT3 | Archief | 8 | 30-05-08 23:17 |
|
|