apple tv 2 led knippert discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een apple tv 2 5.0 tethered jailbreak. per ongeluk stroom er afgehaald nu blijft een led knipperen en als ik hem aansluit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple tv 2 led knippert
Hallo,
Ik heb een apple tv 2 5.0 tethered jailbreak. per ongeluk stroom er afgehaald nu blijft een led knipperen en als ik hem aansluit op hdmi komt er een melding aansluiten op iTunes. Ik heb geprobeerd om hem opnieuw te jailbreaken maar dat lukt niet ook in de recovery mode. In iTunes kan ik hem alleen maar herstellen naar de laatste versie Wie kan mij helpen ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik had dat al uitgevoerd... toen werkt het niet en net weer opnieuw gedaan en hij werkte ben weer happy me weekend kan beginnen !!!
|
Labels |
led knipperen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beeld iPhone 4 knippert af en toe? | Jeroen1991 | iPhone algemeen | 0 | 04-01-11 11:46 |
scherm knippert: zet uit en ontgrendel | lakeland | iPhone algemeen | 0 | 03-05-10 17:08 |
|
|