van 1.1.2 naar recentste software? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb de zoekfunctie goed gebruikt maar kom er niet uit! Ik heb een Iphone G2 met versie 1.1.2 ik zou graag naar 2.2 willen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van 1.1.2 naar recentste software?
Hallo,
Heb de zoekfunctie goed gebruikt maar kom er niet uit! Ik heb een Iphone G2 met versie 1.1.2 ik zou graag naar 2.2 willen zodat ik de nieuwe installer heb. Hoe kan ik het beste te werk gaan? Als ik de iphone aansluit op de computer dan kan ik met itunes udaten naar 1.1.4 maar ik wil hoger! Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3G van custom naar original software | bstruik | Jailbreak | 8 | 20-01-11 14:08 |
Iphone belt zelf naar recentste oproepnummer?! | stijnvandamme | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 15:22 |
Na software-upgrade van 1.1.4 naar 2.0.2 ... foutmelding bij synchoniseren van foto's | rivierke | Muziek, foto & video | 0 | 04-09-08 11:28 |
Software updaten van 1.1.1 of 1.1.2 naar 1.1.4 | GT3 | Archief | 8 | 31-05-08 00:17 |
Windows: software van harde schijf naar iphone | nawikre | Desktop-applicaties | 14 | 12-04-08 23:34 |
|
|