Apple tv DOWNGRADE discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik kom er even niet meer uit, Mijn Channel1 etc. werkte niet meer ik dus een herstel gedaan via itunes. ( en ik zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv DOWNGRADE
Hoi
Ik kom er even niet meer uit, Mijn Channel1 etc. werkte niet meer ik dus een herstel gedaan via itunes. ( en ik zou daarna opnieuw jailbreaken.) Vervolgens zit er software 5.0 op ! Ziet er leuk en aardig uit, maar ik wil dit totaal niet? Ik wil me JB terug. Iemand nog suggesties/oplossingen? Alvast bedankt gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hoi als je op seasonpas greate ipsw staat moet je eerst op je rechter muis knop drukken daar staat weer tussen 4.4.4 en daar moet je weer op klikken dan downgreate i weer groetjes
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
als je de shsh's hebt altijd.
|
|
|||
|
|||
Mijn Channel1 was ook opeens verdwenen en XBMC viel soms uit, dus denk ook ff herstellen, totaal vergeten dat er nieuwe software gereleased was en nu zit ik dus ook met de gebakken peren haha.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 maart 2012 om 19:55 ---------- How to downgrade Apple TV 2 firmware using Seas0nPass Maar ik snap nog steeds niet waarom Channel1 opeens verdween.. |
|
|||
|
|||
Ik heb elke firmware geprobeerd, maar helaas krijg ik bij elke in iTunes een foutmelding.. Dan maar wachten op een jailbreak voor 5.0..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
downgrade 4.3.5 | Mickeymii | iPhone algemeen | 11 | 24-09-11 23:54 |
Downgrade Apple TV 2 | milan13 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 13-01-11 17:04 |
Downgrade | Laurensho | iPhone algemeen | 3 | 22-12-10 12:06 |
|
|