Hoe een Apple TV 2 te jailbreaken met 5.0.1 of ouder na 8 maart discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) @ vdpoorten. Dat is precies wat ik doe maar Total commander opent de ipsw-file zelf niet maar de map waar deze in staat. Ik zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@ vdpoorten. Dat is precies wat ik doe maar Total commander opent de ipsw-file zelf niet maar de map waar deze in staat. Ik zie dus aan de linkerkant de ipsw-file zelf staan en niet de twee .dmg-bestanden die erin zouden moeten staan. Ik ga zo total commander eens opnieuw downloaden en installeren.. tx
@janschrik: Sorry, ik heb geen idee. Zo ver ben ik zelf nog niet eens gekomen ;P ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 maart 2012 om 18:49 ---------- Yes, gelukt! Mijn probleem was dat ik was ingelogd een niet-administrator account (ondanks dat ik het wachtwoord voor admin gewoon had ingevoerd bij installeren). Nu XMBC erop |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Okee top veel plezier!
|
|
|||
|
|||
Waarom gebruiken jullie niet gewoon winrar of winzip ipv Total commander
|
|
|||
|
|||
unknown ios detected on this device aborting ifaith
@Riccardo, Wat heb je precies gedaan om de blobs via ifaith te krijgen. Ik krijg ook continue de melding 'unknown ios detected on this device aborting ifaith'.
Thx Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je zeker weet dat je 4.4.4/4.4.3 hebt (te checken als je hem aansluit op je tv), dan gewoon stug volhouden. Dat heb ik ook gedaan. Uiteindelijk is het gelukt via een USB port aan de achterkant van de computer, nadat ik de andere 3 USB poorten ook al had geprobeerd. Gewoon blijven proberen dus
|
|
|||
|
|||
Wie heeft de Jailbreak van Nitotv geprobeerd voor versie 5.0 ?
|
|
|||
|
|||
Ook hier gaat het mis
Stap een werkt bij mij wel ik krijg hem in DFU maar wel met stroom er aan.
Hij maakt een bestand wat 0000003D890A9DCF_Apple_TV_2-4.3_(8F305)-blobs.ifaith heet. Bij stap 2 moet je in ifaith kiezen voor iOS 4.4.4 (9A406a) IPSW volgens de handleiding bij mij vraagt hij alleen naar iOS 4.3 (8F305) wat moet ik doen??? |
|
|||
|
|||
HELP!
Ik heb de facebookhandleiding ook geprobeerd.
stap 1 wilde al niet echt lukken dit is uiteindelijk gelukt met stroom erin. ik heb een bestand 0000003D890A9DCF_Apple_TV_2-4.3_(8F305)-blobs.ifath Stap 2 bij het maken van een signd firmware versie moet je volgens handleiding op browse iOS 4.4.4 (9A406a) IPSW klikken bij mij stond er alleen iOs 4.3 of download deze voor me. Ik heb hem dus maar laten downloaden. ik heb nu een bestand 0000003D890A9DCF_iFaith_Apple_TV_2-4.3 (8F305)_signed Stap 3 Ik heb Seas0nPass een 4.3(8F305)laten maken daar heb ik nu een bestand AppleTV2,1_4.3_8F305_SP_Restore Stap 4 Lukt allemaal wat er gevraagd word. de twee bestanden uit het SeasOnPass bestand in het iFaith bestand gezet. Stap 5 Bij het terug laden van het gemaakte bestand ( iFaith ) krijg ik in itunes een foutmelding. De Apple tv kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan ( 1604 ). Als ik mijn Apple tv aansluit op mn tv krijg ik melding dat ik hem moet aansluiten op itunes ( dat itunes logo met usb kabel ) Wie heeft er een idee?? |
|
|||
|
|||
Dag Luitjes
Ik heb nu een appletv 2 met tethered jailbreak van 5.0. Straks komt de untethred versie ervan. Moet ik em via herstellen via itunes en weer terugzetten ? of is er een ander mogelijkheid de unthetered op te zetten ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Untethered jailbreak iOS 5.1.1 heet Absinthe 2.0, krijgt ook CLI-tool - iPhoneclub.nl en dan meer bepaald deze paragraaf: |
|
|||
|
|||
I just came across pod2g's blog today. There is some sad news for those of us sitting on the AppleTV3 wanting to get XBMC installed on it. He has listed all devices that have been tested... of those what will support the jailbreak and what products will not be included. Pod2g clearly states that the AppleTV 3 will NOT be included in the upcoming jailbreak releasing from the iPhone Dev Team. |
|
|||
|
|||
Nu de jailbreak uit is, hoe gaan we de untethered jailbreak tethered maken?
Toch niet straks alle addons e.d. opnieuw installeren hoop ik? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Foutje, ik bedoelde natuurlijk ook andersom.
|
|
|||
|
|||
Een vraag heb net een jailbreak gedaan op het eind bij itunes restore krijg ik 1600 error maar hij is wel gejailbreakt icoontje van firecore is te zien
Gelukt zonder error. Maar volgens mij kan je xbmc nog niet installeren. Laatst gewijzigd door Thakoer; 25-05-12 om 20:57. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
allebei zijn gelukt xbmc en nitotv allebei. (zonder atv flash)
happy |
|
||||
|
||||
hoe heb je xbmc en nitotv geinstalleerd?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 mei 2012 om 22:17 ---------- bij de way seasonPass heeft de untethered versie uitgebracht om de aptv2 5.01 te breaken |
|
|||
|
|||
Hij gaf dat updatbygone niet was geinstalleerd.
in de scherm bij de tekst gaf hij al aan wat je moest intikken nadat ik het ingetikt had ging hij xbmc installeren..en nitotv heb daarna geinstalleerd je kan ook eerst nito en daaruit xbmc installeren.. het ging allemaal zo snel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV: Apple tv 2 hoe te jailbreaken? | gcode | Jailbreak | 4 | 11-05-11 13:45 |
Items ouder dan een jaar niet gesynchroniseerd naar iPhone ? | ruud4810 | iTunes | 0 | 25-04-11 16:49 |
Alle iDevices: hoe moet ik jailbreaken met nieuwe macbook? | hanterink | Jailbreak | 4 | 08-01-09 19:35 |
hoe kan ik jailbreaken met winpwn 2.5 beta? | adam1411 | Jailbreak [archief] | 5 | 05-09-08 10:29 |
|
|