Items ouder dan een jaar niet gesynchroniseerd naar iPhone ? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag , Recentelijk heb ik mijn iPhone 3GS vervangen door een iPhone 4. Na het overzetten van al mijn agenda-gegevens is het mij opgevallen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Items ouder dan een jaar niet gesynchroniseerd naar iPhone ?
Goedemiddag ,
Recentelijk heb ik mijn iPhone 3GS vervangen door een iPhone 4. Na het overzetten van al mijn agenda-gegevens is het mij opgevallen dat items in iCal ouder dan een jaar niet meer worden overgezet naar de iPhome. Ze staan nog wel gewoon in iCal. In iTunes heb ik het vakje Do Not Sync Items Older Than xxx Days niet aangevinkt staan. Heeft iemand enig idee of het niet synchroniseren van items ouder dan een jaar een standaard instelling is ? En valt daar nog iets aan te doen ? Dank bij voorbaat voor de feedback ! Ruud |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
ical, iphone 4, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fout:De iphone kan niet worden gesynchroniseerd de vereiste schijf is niet gevonden. | Merit | iPhone algemeen | 4 | 29-01-11 18:38 |
2 agendas 1 view hoe kopieren van items van een naar andere | andrepen | iTunes | 1 | 23-08-10 21:52 |
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? | Nafets | Archief | 1 | 30-04-10 22:49 |
|
|