Apple tv 3e discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu wil ik een Apple tv kopen de nieuwste. Nu las ik dt je hm kan jailbreak. Nu vraag ik mij af wat kan je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv 3e
Nu wil ik een Apple tv kopen de nieuwste.
Nu las ik dt je hm kan jailbreak. Nu vraag ik mij af wat kan je der meer mee ??. Hoorden ook van mensen dat je gratis films kan downloaden?. Hoe zou dat moeten ??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
je kan ook films online bekijken via verschillende add-ons , via Icefilms met ondertitel ...en sommige niet. er staat ook genoeg op deze forum.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En, de rest van jou vragen zijn al tientallen keren beantwoord in het Apple TV forum. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 maart 2012 om 21:20 ---------- Met wat voer jij een JB uit op een ATV 3? |
|
|||
|
|||
Oeps was ff te snel met typen , en was met me hoofd bij de ATV2 ..op JB gebied.. * bij deze is dus niet te JB de ATV3 zover ik heb gelezen..
|
|
|||
|
|||
Ja dat snap ik nog wel. Maar mij ging meer om hoe ik alles op mijn atv moest zetten. Maar atv 3 is nog niet te jb ??. Kan beter even wachten om hem te kopen lijk mij ???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe je verder de rest erop zet zoals JB later kan je zien via : Jailbreaking 101 - Seas0nPass : FireCore Support of ATflash erop zetten is nog beter,,staat ook op de site uitgelegd ( niet gratis) .. verder XBMC kan je vinde via deze sites of google.. of andere add-ons |
|
|||
|
|||
Wat raden jullie aan. ???wat beter is en met NL ondertitel
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Iemand met tijd en ervaring? Dit wordt door velen erg gewaardeerd! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Aangezien er nog geen ATV3 is en je dubbelpost: slotje.
|
|