atv3 zonder jb divx laten afspelen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al zegt,hoe kan je dit doen?is het mogelijk of niet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
atv3 zonder jb divx laten afspelen
Zoals de titel al zegt,hoe kan je dit doen?is het mogelijk of niet
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens Apple kan het niet (denk ik)
|
|
|||
|
|||
ja dat weet ik,maar heb je daar niet een "speciale" software voor mss,is maar een vraagje...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je die Divx bestanden niet omzetten naar een ondersteund formaat? |
|
|||
|
|||
jah maar om telkens te converteren...is niet echt altijd ideaal.
ik had iets gevonden maar weet niet of het betrouwbaar is en of dit ook werkt,software noemt airvideo...zal wss iets zijn zoals airplay... denk ik |
|
|||
|
|||
Je kan de volgende methode gebruiken:
1. Installeer airvideo (zoals hierboven genoemd) (Air Video Server Downloads) op je mac of pc. 2. Start de server. 3. Installeer de app op je iphone, open de app en klik links bovenin op de plus. 4. Voeg vervolgens je mac of pc toe (beide machines moeten natuurlijk in hetzelfde netwerk zitten). 5. Navigeer naar een film, klik op afspelen en er zal een airplay icoontje verschijnen. 6. Klik op het airplay icoontje en selecteer de Apple tv. Dit werkt bij mij perfect, succes! |
|
|||
|
|||
moet je dan de filmen op je iphone zetten?
|
|
|||
|
|||
De films blijven gewoon op je pc staan. Je kan met Air video aangeven welke map je op de pc wilt delen.
Bijvoorbeeld: Al je films staan in d:\films, klik in het programma airvideo op je pc vervolgens op map toevoegen en navigeer naar d:\films. Vervolgens zie je de map ook beschikbaar in de iphone app, daar kan je dan een film aan klikken die dus fysiek op de harde schijf van de pc staat. |
|
|||
|
|||
word dit dan gelijk als op de apple tv en de iphone bespeeld of alleen de atv,
dus eigenlijk is je iphone zowat de "tussenpersoon"... en pakt dit veel van de batterij af van de iphone? |
|
|||
|
|||
Correct, de iPhone is inderdaad een tussenstation. Het beeld wordt dan ook alleen op de atv afgespeeld. Het stroom verbruik valt mee, je kan de iphone gewoon locken tijdens het afspelen van de film.
|
|
|||
|
|||
heb dit getest,moet dan ook nog steeds geconverteerd worden
|
|
|||
|
|||
converteren?
ben daar ook wel benieuwd naar |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV3 slechte audio | simlockvrij | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 24-04-12 09:50 |
ipad muziek via autoradio laten afspelen | bollemarc | iPad algemeen | 3 | 17-02-12 15:18 |
video afspelen zonder beel kan niet meer | piposo19 | Muziek, foto & video | 4 | 09-07-11 15:27 |
|
|