Welke receiver voor Apple TV Optische uitgang ? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, Ik ben nu in het trotse bezit van Aplle TV. De hdmi uitgang zit op mijn HD TV voor beeld (en geluid). Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke receiver voor Apple TV Optische uitgang ?
Hoi Allemaal,
Ik ben nu in het trotse bezit van Aplle TV. De hdmi uitgang zit op mijn HD TV voor beeld (en geluid). Nu wil ik wel de goede kwaliteit van de muziek via mijn stereo. Ben in het bezit van een (oude) zeer goede Analoge versterker. Daar zit geen optische ingang op. Wat zijn de mogelijkheden ? Is er een apparaatje om Optisch naar Analoog om te zetten ? Of wat is een redelijk geprijsde Receiver hiervoor ? Alvast bedankt voor reactie's ! Groet Olaf |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een converter van optisch digitaal naar stereo tulp kost een paar tientjes. Prijzen van (nieuwe) receivers lopen sterk uiteen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen HDMI uitgang voor apple tv | Mamanneke | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 12 | 09-07-12 22:15 |
Welke goede software voor apple tv 2 | edwin32 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 01-03-12 17:48 |
Apple TV2 aansluiten op receiver Pioneer | Dries1979 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 02-02-12 16:25 |
Apple tv geluid via receiver | Esvelt | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 14-01-12 14:04 |
problemen met mijn uitgang voor oordopjes | Barrybe50 | iPhone algemeen | 4 | 17-05-09 14:54 |
|
|