//

Welke receiver voor Apple TV Optische uitgang ?

Welke receiver voor Apple TV Optische uitgang ? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, Ik ben nu in het trotse bezit van Aplle TV. De hdmi uitgang zit op mijn HD TV voor beeld (en geluid). Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-05-12, 13:31
uluru1964 uluru1964 is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Venlo
Berichten: 6
Smile Welke receiver voor Apple TV Optische uitgang ?

Hoi Allemaal,

Ik ben nu in het trotse bezit van Aplle TV. De hdmi uitgang zit op mijn HD TV voor beeld (en geluid). Nu wil ik wel de goede kwaliteit van de muziek via mijn stereo. Ben in het bezit van een (oude) zeer goede Analoge versterker. Daar zit geen optische ingang op. Wat zijn de mogelijkheden ? Is er een apparaatje om Optisch naar Analoog om te zetten ? Of wat is een redelijk geprijsde Receiver hiervoor ?

Alvast bedankt voor reactie's !

Groet Olaf
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-12, 13:56
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Een converter van optisch digitaal naar stereo tulp kost een paar tientjes. Prijzen van (nieuwe) receivers lopen sterk uiteen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen HDMI uitgang voor apple tv Mamanneke Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 12 09-07-12 21:15
Welke goede software voor apple tv 2 edwin32 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 01-03-12 16:48
Apple TV2 aansluiten op receiver Pioneer Dries1979 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 8 02-02-12 15:25
Apple tv geluid via receiver Esvelt Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 14-01-12 13:04
problemen met mijn uitgang voor oordopjes Barrybe50 iPhone algemeen 4 17-05-09 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.