Geen HDMI uitgang voor apple tv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had apple tv aangesloten op mijn Samsung Bravia tv. Nu heb ik Ziggo drie in één, dus een HD kastje erbij. Aangesloten met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen HDMI uitgang voor apple tv
Ik had apple tv aangesloten op mijn Samsung Bravia tv. Nu heb ik Ziggo drie in één, dus een HD kastje erbij. Aangesloten met een HDMI kabel. Geen ruimte meer voor mijn apple tv en die wil ik wel blijven gebruiken om dvd's te kunnen afspelen via de laptop. Hoe moet dit
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zit toch wel meer dan 1 hdmi aansluiting op de tv? Mogelijk aan de zijkant van je tv. Heeft je decoder geen hdmi ingang? In het ergste geval zul je ze moeten wisselen. |
|
|||
|
|||
Een Samsung Bravia TV ken ik niet. Wel een Sony Bravia TV want ik heb er zo eentje en die heeft vier (4) HDMI aansluitingen.
|
|
|||
|
|||
Een HDMI Switch gebruiken???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 mei 2012 om 20:52 ---------- Er staat inderdaad HDMI in 4, maar het HD kastje zit erin en de ziggo monteur en de man van de winkel hier in het dorp hebben allebei gekeken...nada? Zij hadden het allebei over een HDMI switch |
|
|||
|
|||
Welk type Sony Bravia TV is dat dan?
|
|
|||
|
|||
Kdl 46v 2000
|
|
|||
|
|||
Die heeft helaas maar één (1) HDMI-aansluiting
KDL-46V2000 (KDL46V2000, KDL46V2000AEP) : TV en thuisbioscoop : Sony Het zal dan een HDMI-schakelaar moeten worden denk ik. |
|
|||
|
|||
Ja en nu de vraag: welke soort schakelaar is geschikt tussen apple tv en sony bravia
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan kan je die Ziggo decoder toch ook via Scart aansluiten en de Apple TV op de HDMI-aansluiting. Ik heb hier ook nog een oudere Sony TV 720p en die heb ik aan een Ziggo Humax 5100c aangesloten via Scart (RGB) en de beeldkwaliteit is nog steeds uitstekend. |
|
|||
|
|||
Hij is HD compatible, maar ik ga nu mijn ziggomonteur erover bellen, want dit wordt me te ingewikkeld.
Alvast bedankt en ik laat horen hoe het af loopt |
|
||||
|
||||
Koop gewoon een (simpele) HDMI switch. Kost je misschien 20 euro. Je moet er natuurlijk nog wel een HDMI kabel bij kopen.
|
|||
|
|||
Hoi, ik heb een switch eraan gekoppeld en nu doet hij het weer...mijn apple tv.
Bedankt voor het advies. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 jailbreak via hdmi op tv geen geluid | goeroe66 | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 04-03-12 22:46 |
Apple tv van hdmi naar dvi met geluid | mhjh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 28-09-11 10:46 |
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? | Mischa84 | iPad Apps | 0 | 23-04-11 21:36 |
Dock met HDMI Uitgang 720P | BT73 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-06-10 12:31 |
problemen met mijn uitgang voor oordopjes | Barrybe50 | iPhone algemeen | 4 | 17-05-09 14:54 |
|
|