"Media" verdwenen? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een update gedaan te hebben op mijn atv2 is het kopje media verdwenen en kan ik geen films meer van mijn imac afspelen.. Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Media" verdwenen?
Na een update gedaan te hebben op mijn atv2 is het kopje media verdwenen en kan ik geen films meer van mijn imac afspelen..
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? mvg DoP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat hangt er van af welke update je gedaan hebt.
Als je een update gedaan hebt van iOS is de jailbreak verdwenen en ga je opnieuw moeten jailbreaken en aTV Flash (Black) opnieuw installeren. Succes gewenst Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 09-07-12 om 12:46. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Locatie map "iTunes Media" veranderd steeds | onzenoort | iTunes | 5 | 20-05-12 10:44 |
Oude sms berichten "zomaar" verdwenen- hoe krijg je ze terug? | Lieneminie | iPhone algemeen | 4 | 13-04-12 02:26 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|