//

Oude sms berichten "zomaar" verdwenen- hoe krijg je ze terug?

Oude sms berichten "zomaar" verdwenen- hoe krijg je ze terug? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4, en kwam er kort geleden achter dat de oudste smsberichten uit een conversatie met een contactpersoon, niet meer daarin te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-12, 20:11
Lieneminie Lieneminie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard Oude sms berichten "zomaar" verdwenen- hoe krijg je ze terug?

Ik heb een iPhone 4, en kwam er kort geleden achter dat de oudste smsberichten uit een conversatie met een contactpersoon, niet meer daarin te zien zijn. Ik kan tot een bepaald punt terug door steeds 'laad eerdere berichten' te kiezen, maar hoewel hij dan een eind terug gaat, houdt die mogelijkheid op: de laad eerdere berichten knop is er niet meer, maar ik weet zeker dat er eerdere berichten waren. Ik heb de oudere berichten niet zelf verwijderd. Is er een mogelijkheid om die nog terug te halen en zo ja, hoe, zonder de laatste backup te gebruiken als ze daar nog in staan, waarbij ik dan de meer recentere berichten zou verliezen?
Degene met wie ik sms heeft de berichten ook niet meer, want hetzelfde probleem: iPhone 4, alle berichten bewaard....dachten we! Nou moet ik erbij zeggen dat we een heleboel sms'jes in die conversatie hebben staan!
Ik kon met de zoekfunctie op het forum geen topics vinden met precies deze vraag, en op de forumsite van Apple ook niet.....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-12, 10:42
Lieneminie Lieneminie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard

Iemand een idee, of ditzelfde probleem meegemaakt?
  #3  
Oud 12-04-12, 11:31
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Al eens herstellen via iTunes geprobeerd. Nadat mijn iphone defect was en ik een hagelnieuwe gekregen heb, bleken mijn vroegere smsjes na herstellen met iTunes terug op mijn nieuw toestel te staan.
  #4  
Oud 12-04-12, 12:01
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Wellicht heb je geprobeerd er teveel te behouden en is je geheugen 'vol'.
  #5  
Oud 13-04-12, 02:26
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

Over een tijdspanne van?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
Programma "Mail" valt zomaar uit,,, harns iPhone algemeen 0 03-12-09 18:39
Programma "Mail" valt zomaar uit. harns Archief 3 27-11-09 19:06
Sms shortcut "." verdwenen??? Alternative Junkie iPhone algemeen 5 22-03-08 23:39
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.