//

Welke goede software voor apple tv 2

Welke goede software voor apple tv 2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. ik ben ook in het bezit van een apple tv 2 met jailbreak. Ik heb deze nu 2 maanden en heb nog niet een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-03-12, 15:16
edwin32 edwin32 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard Welke goede software voor apple tv 2

Hallo.

ik ben ook in het bezit van een apple tv 2 met jailbreak.
Ik heb deze nu 2 maanden en heb nog niet een film kunnen kijken.
Hij laad icefilms niet goed en dan weer geen ondertiteling. iedere keer is het wel wat met dat kasje. hij gaat soms spontaan uit als je bezig bent met het kasje
Ik heb de apple tv gekocht bij een man in mijn woonplaats ( Oosterhout)maar ik heb het idee dat hij ook niet veel verstand heeft van de apple tv.en steeds zegt hij dat het wel goed komt.
Nou het komt nu al 2 maanden niet goed

Nu heb ik mensen in mijn vriendenkring gesproken die hem ook hebben van deze man (3 Apple tv's) die hetzelfde probleem hebben.

Nou is mijn vraag of wij mischien oude software hebben of iets dergelijks.
Is er iemand in de buurt van Breda die wel verstand heeft van de apple tv en ons verder zou kunnen helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-12, 16:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin32 Bekijk bericht
Hij laad icefilms niet goed en dan weer geen ondertiteling. iedere keer is het wel wat met dat kasje. hij gaat soms spontaan uit als je bezig bent met het kasje
Dat heeft allemaal niets te maken met dat kas(t)je. Er zijn wat problemen met Icefilms, daar loopt al een heel lange draad over op dit forum. Dat hoeven we dus in dit topic niet te herhalen.

In principe draait de laatste versie van XBMC perfect op de Apple TV 2 onder iOS 4.4.4.

Een aanrader is verder aTV Flash (Black).

Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS welke software? Den_Beiren Jailbreak 18 28-08-11 17:23
Software: Welke navigatie software voor Europa? joostdeman iPhone Navigatie 15 18-05-11 18:09
Een bedankje aan Apple voor de goede service jamy015 iPhone accessoires en onderdelen 1 08-10-10 22:25
Welke software voor een OTB, geen fratsen. lekzzz Archief 11 08-03-08 10:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.