//

Een bedankje aan Apple voor de goede service

Een bedankje aan Apple voor de goede service discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag via de post mijn Bumper ontvangen die ik via het Case Program besteld had. Nou had ik hem net erop gezet toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-10, 19:01
jamy015 jamy015 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Delft
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar jamy015
Standaard Een bedankje aan Apple voor de goede service

Ik heb vandaag via de post mijn Bumper ontvangen die ik via het Case Program besteld had. Nou had ik hem net erop gezet toen ik zag dat de case een beetje uitgerekt was bij de koptelefoonaansluiting. Ik verwachtte dat ik hem zou moeten terugbrengen maar ik belde Apple toch maar omdat ik niks te doen had Maar goed, ik verwachtte dus dat ze zeiden dat ik hem naar de winkel moest brengen maar ze zeiden je krijgt een nieuwe en de oude mag je houden! Dat noem ik nou nog eens service...
__________________
- Deze handtekening is in verband met een overtreding van de forumregels verwijderd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-10, 23:25
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Klasse!

Dit doen ze alleen om te zorgen dat je hun niet aanklaagt.

In Amerika worden mensen nogal snel aangeklaagd. Reden: Als de consumenten iets niet goed (genoeg) vinden, hebben bedrijven een aanklaagt aan hun been hangen. Als 1 persoon Apple aanklaagt. Gaan meer mensen aanklagen en dit kan weer leiden tot slechte na-productie ( volgende iPhone, iPad, iPod en/of andere Apple producten).

Als Apple zorgt dat de klanten vertrouwen houden in Apple dan zullen ze Apple niet aanklagen. En de Case Program was ook alleen zodat je hun niet aanklaagt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is een goede bluetooth headset voor Iphone 3G Giggles iPhone accessoires en onderdelen 2 04-08-09 22:57
Bedankje aan iPhone Forum!!! vdvorst Chat en geruchten 18 08-11-08 16:52
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) profit42 iPhone Apps 10 02-05-08 12:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.