ATV3 slechte audio discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ATV3 die ik al een paar weken naar alle tevredenheid gebruik, alleen vanuit t niets is de audio niet om aan te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ATV3 slechte audio
Ik heb een ATV3 die ik al een paar weken naar alle tevredenheid gebruik, alleen vanuit t niets is de audio niet om aan te horen.
set up: ik heb een atv3 met sw 5.0 in mn Wi-Finetwerk hangen. de atv zit aangesloten op mn versterker met een toslink, en met een hdmi kabel naar mn tv. ook mn laptop en pc zitten in dit netwerk. nu is het zo dat het geluid niet meer om aan te horen is, alsof je luisterd naar een slechte hoofdtelefoon uit 1988. ik heb de atv gereset, mn netwerk gereset,atv hersteld, atv opnieuw aangemeld maar het probleem blijft. de sw van de atv is up to date. het geluid is slecht als ik stream vanaf mn ipad naar mn atv via airplay, maar ook direct vanuit mn atv via mn itunes match bieb. het geluid is zowel via de luiudsprekers slecht als via de tv. dus de versterker als defect onderdeel hierbij uitgesloten. zou mn atv gewoon ordinair stuk zijn?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik vrees inderdaad dat de ATV3 defect is. Je kunt alleen nog de Apple TV bij iemand anders in huis testen. Puur om uit te sluiten dat het niet in je netwerk zit. Ik verwacht het overigens niet...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gebruik ATV3 samen met pc | lowercat | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 18-04-12 21:35 |
1080p 50 fps mogelijk na jailbreak ATV3? | praatpaal | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 12-04-12 15:25 |
ATV3 ziet iMac niet | Robbee | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 12-04-12 13:54 |
|
|