//

1080p 50 fps mogelijk na jailbreak ATV3?

1080p 50 fps mogelijk na jailbreak ATV3? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit te dubben om een Apple TV3 aan te schaffen. Het hangt van het volgende af. Ik heb op mijn NAS (Synology) AVCHD filmpjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-12, 23:44
praatpaal praatpaal is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 45
Standaard 1080p 50 fps mogelijk na jailbreak ATV3?

Ik zit te dubben om een Apple TV3 aan te schaffen. Het hangt van het volgende af.

Ik heb op mijn NAS (Synology) AVCHD filmpjes staan die gemaakt zijn in 1080p 50fps in een .mts bestand. Is het reëel te verwachten dat na een toekomstige jailbreak dit af te spelen is via de ATV3?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-12, 14:37
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Met de huidige info die we hebben: nee

Citaat:
H.264 video up to 1080p, 30 frames per second, High or Main Profile level 4.0 or lower, Baseline profile level 3.0 or lower with AAC-LC audio up to 160 Kbps per channel, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats
MPEG-4 video up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats
Motion JPEG (M-JPEG) up to 35 Mbps, 1280 by 720 pixels, 30 frames per second, audio in ulaw, PCM stereo audio in .avi file format
Apple - Apple TV - View technical specifications for Apple TV.

Maar je weet het niet zeker, want XBMC kan wel meer afspelen wat nu ook niet zou kunnen. Ik zou er in ieder geval niet van uit gaan, dan valt het altijd mee.
  #3  
Oud 12-04-12, 15:25
sjolmers sjolmers is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Friesland
Berichten: 45
Standaard

Zolang er nog geen JB is van de ATV3, is het natuurlijk erg moeilijk om te voorspellen wat wel en wat niet gaat lukken.
Het is een kwestie van geduld en zodra de ATV3 te JB'en is, is dit waarschijnlijk snel genoeg uitgevonden.

Nog even geduld dus.
__________________
www.jolmers.com
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Airplay werkt niet met all Apps met ATV3 jwmeinesz Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 24-03-12 09:29
120 fps video?? marcoryn Jailbreak apps en thema's 8 31-01-08 22:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.