1080p 50 fps mogelijk na jailbreak ATV3? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit te dubben om een Apple TV3 aan te schaffen. Het hangt van het volgende af. Ik heb op mijn NAS (Synology) AVCHD filmpjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1080p 50 fps mogelijk na jailbreak ATV3?
Ik zit te dubben om een Apple TV3 aan te schaffen. Het hangt van het volgende af.
Ik heb op mijn NAS (Synology) AVCHD filmpjes staan die gemaakt zijn in 1080p 50fps in een .mts bestand. Is het reëel te verwachten dat na een toekomstige jailbreak dit af te spelen is via de ATV3? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de huidige info die we hebben: nee
Citaat:
Maar je weet het niet zeker, want XBMC kan wel meer afspelen wat nu ook niet zou kunnen. Ik zou er in ieder geval niet van uit gaan, dan valt het altijd mee. |
|
|||
|
|||
Zolang er nog geen JB is van de ATV3, is het natuurlijk erg moeilijk om te voorspellen wat wel en wat niet gaat lukken.
Het is een kwestie van geduld en zodra de ATV3 te JB'en is, is dit waarschijnlijk snel genoeg uitgevonden. Nog even geduld dus.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airplay werkt niet met all Apps met ATV3 | jwmeinesz | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 24-03-12 09:29 |
120 fps video?? | marcoryn | Jailbreak apps en thema's | 8 | 31-01-08 22:42 |
|
|