5.1 naar 4.4.2 zonder ssh blobs discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien de nieuwe jailbreak voor 5.1 lang op zich laat wachten. voor de apple tv2: Ik lees op de site van firecore een hele beschrijving ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5.1 naar 4.4.2 zonder ssh blobs
Aangezien de nieuwe jailbreak voor 5.1 lang op zich laat wachten.
voor de apple tv2: Ik lees op de site van firecore een hele beschrijving van hoe je van 5.1 naar 4.4.2 terug kunt gaan zonder eigen backup te hbben van 4.4.2 Heeft iemand dit al geprobeerd en is dit veilig? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt me simpelweg onmogelijk. Heb je een link?
|
|||
|
|||
ik denk dat TS deze bedoeld: Jailbreak for 5.1 ATV Gen 2 | FireCore
|
|||
|
|||
Gewoon geduld.
|
|
|||
|
|||
Gisterenavond downgrade naar 4.4.2 zonder mijn eigen shsh blogs, ging perfect
Heb nu een gejailbreakte atv2. |
|
||||
|
||||
De nieuwe seas0npass is ook uit. http://blog.firecore.com/7437
|
|
|||
|
|||
Wat is dit voor release
|
|
||||
|
||||
Het is handig, voor mensen die dit ook zouden willen doen, om ook uit te leggen hoe je het voor elkaar hebt gekregen..
|
|||
|
|||
Omschrijving staat stap voor stap op site van firecore
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Even voor de duidelijkheid, dit is trouwens wel een tethered jailbreak.
4.2.2 is a tethering Jailbreak, meaning you need to use software like iFaith to reboot it IF you unplug the power or hard boost the unit. After you finish loading the custom 4.2.2 firmware, you need to use iFaith to get it out of the DFU. Note that you must connect the power cord to this unit while the usb cable connected to the PC/Laptop for iFaith communication. |
|
|||
|
|||
Het is idd tethered, maar dat maakt voor mij niks uit, hij doet het.
Denk dat ik ongeveer 1 uurtje mee bezig ben geweest |
|
|||
|
|||
Het is mij net in een kwartiertje gelukt! Ik heb deze tutorial gebruikt:
Jailbreaking 101 - Seas0nPass : FireCore Support Bedankt voor het uitleggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jailbreak any Apple TV 2 units without your own jail breakable SHSH blobs to 4.4.2 (tethered)! | FireCore
Als je dit volgt werkt alles incl. Xbmc Alleen heel veel films werken niet in 1channel en icefilms Ligt denk ik aan uploadserver van hun, jammer Had me er meer van voorgesteld |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door XIII; 01-04-12 om 12:04. Reden: Referal link verwijderd |
|
|||
|
|||
Het is niet zo zeer het bufferen, maar bij vele films begint hij gewoon nog niet,
Zegt dan scipt. Error 1 channel |
|
|||
|
|||
mij is het ook gelukt te downgraden! had hem perongeluk geupdate naar 5.1. duurde een uurtje maar nu ben ik zo blij als een kind!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Downgraden iPod Touch zonder blobs?! | lolbroeck | Jailbreak | 2 | 10-11-11 16:33 |
iPhone 3GS: van 3.1.3 naar ios/unlock/ zonder shsh blobs | Lightness | Unlock | 7 | 17-08-11 03:22 |
iPhone: 3gs met custom 4.1 en baseband 6.15.00 updaten naar 4.3 (zonder shsh blobs) | martijnmiddel | Jailbreak | 1 | 16-08-11 13:22 |
Het onmogelijke mogelijk: 3G downgrade 4.2.1 naar 3.1.3 zonder SHSH blobs | Typ 81 | iPhone algemeen | 38 | 25-05-11 14:48 |
iPhone: Toch downgrade 4.02 zonder shsh blobs naar 4.01 | antgin | Jailbreak | 32 | 12-09-10 13:26 |
|
|