Ondertiteling xbmc discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben sommige dezelfde problemen als ik. Het volgende als je een film bijv the darkest hour wilt kijken. Op de website van ondertiteling.com en opensubtitles.org ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ondertiteling xbmc
Hebben sommige dezelfde problemen als ik. Het volgende als je een film bijv the darkest hour wilt kijken. Op de website van ondertiteling.com en opensubtitles.org zie je de ondertiteling wel maar niet op de xbmc. Ook al zoek je dit handmatig. Het is sinds gisteren. Maar wat oudere films zie je wel de ondertiteling binnenhalen. Snap er niks meer van
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En hoe zit het met vob files en ondertiteling in xbmc met de atv2, hoe kan ik deze hier op aan zetten?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook problemen sinds dat die upgedate is. Zegt telkens fout bij uitpakken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Check deze link HOW-TO:Setup subtitle services - XBMC
|
|
|||
|
|||
Na bijna 2 jaar uitkomst. .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sneller naar je ondertiteling op Apple TV met XBMC | misa | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 11-03-12 13:42 |
ondertiteling xbmc veeeel te vroeg ??? | thijsleuverink | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 30-12-11 15:24 |
XBMC ongemakken - o.a. gele ondertiteling | markdude | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 05-07-11 15:54 |
ondertiteling | knaapjen | Archief | 1 | 13-11-09 15:20 |
Video: Ondertiteling | konohaninja | Muziek, foto & video | 20 | 05-08-08 04:28 |
|
|