Xbmc vanaf ipad gebruiken op Apple tv zonder jailbreak discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Leden, Is het mogelijk om films via Xbmx en Navi-x vanaf een ipad 2 die jailbreaked is en waar dit dus opstaat, op een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Xbmc vanaf ipad gebruiken op Apple tv zonder jailbreak
Beste Leden,
Is het mogelijk om films via Xbmx en Navi-x vanaf een ipad 2 die jailbreaked is en waar dit dus opstaat, op een niet jailbreaked apple tv af te spelen. Of moet de apple tv ook jaibreaked worden dan? Ik hoor het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja
en Nee Ja, dat kan gewoon via AirPlay. en Nee, je Apple TV heeft daar geen jailbreak voor nodig. |
|
|||
|
|||
Hartstikke bedankt voor de snelle reactie, hier kan ik wat mee.
Groet Martin |
|
|||
|
|||
zag dit draadje staan. De antwoorden van freestyle4all zijn mi in tegenspraak met wat ik op internet vind:
No. Airplay can only work with files that natively play on iOS. What happens when you airplay from the iPad to the ATV2 is the iPad acts like a web server and the ATV2 just plays the file from the ipad's memory. So the iPad isn't actually playing the file itself when it uses airplay. (http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=103603) iemand die kan uitleggen waarom het wel/niet kan? Laatst gewijzigd door raffel; 18-04-12 om 11:10. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv2 gebruiken zonder pc | Elsie22 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 07-03-12 02:28 |
Op vakantie: iPad gebruiken zonder Wi-Fi | Davidgilmour | iPad algemeen | 18 | 29-12-10 17:45 |
|
|