Apple tv 2 kopen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand nog een adresje waar ik een apple tv 2 los kan kopen? Vandaag half Rotterdam door geweest, maar nergens meer te krijgen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv 2 kopen
Weet iemand nog een adresje waar ik een apple tv 2 los kan kopen? Vandaag half Rotterdam door geweest, maar nergens meer te krijgen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mediamarkt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Marktplaats, plenty!
|
|
|||
|
|||
Bij de MM zijn ze op.
Laatst gewijzigd door stschuurhuis; 12-04-12 om 09:33. |
|
|||
|
|||
Op marktplaats staan ze voor belachelijke prijzen, ik wil gewoon die van 89 euro die ik zelf dan kan jailbreaken.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 april 2012 om 09:09 ---------- Mocht iemand er toevallig nog ergens 1 tegenkomen... Ik betaal de verzendkosten wel... |
|
|||
|
|||
heb nog een nieuwe staan hier
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja ze worden zeldzaam; heb zelf net ook een aantal mailtjes de deur uit gedaan met de vraag of men ze nog op voorraad heeft...
...Het wordt tijd voor een ATV3 JB
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv kopen | Robertvv | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 10-03-12 15:35 |
Apple TV: Apple tv kopen? Jailbreak? | schumi52 | Jailbreak | 1 | 01-11-11 18:56 |
Kopen in Apple store | ReneJongsma | iPhone algemeen | 0 | 04-10-11 10:00 |
Welke apple tv kopen? | apotheosis | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 27-07-11 13:28 |
Apple iphone 4 kopen | ThaDevil | Koopinformatie Nederland | 10 | 24-08-10 19:53 |
|
|