Apple tv kopen? Jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil misschien een Apple tv 2 gaan kopen, maar vroeg mij af of alle versies zijn te jailbreaken... En t liefst dan nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv kopen? Jailbreak?
Hallo,
Ik wil misschien een Apple tv 2 gaan kopen, maar vroeg mij af of alle versies zijn te jailbreaken... En t liefst dan nog untethered....ik ben niet erg op de hoogte van de firmware versies van de Apple tv dus vandaar even op deze manier de vraag...alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
voordat je topic aanmaakte stond hij er met koeien letters:
Firmware 3.1.3 Deze iPhones kunnen met Spirit worden gejailbreakt:
Daarnaast is het ook mogelijk om vanaf firmware 3.1.2 te updaten met een customfirmware naar firmware 3.1.3. Hierbij wordt je baseband niet geüpdate en heb je meteen een jailbreak. Dit is belangrijk als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock. Firmware 4.2 (ook wel Firmware 4.2.1 genoemd): Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met Greenpois0n: Untethered-jailbreak (zie wiki):
Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met redsn0w: Untethered-jailbreak (zie wiki):
Firmware 4.3.1 Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met redsn0w:
Voor deze iDevices met iOS 4.3.1 is er geen jailbreak:
Firmware 4.3.2 Deze iDevices kunnen untethered worden gejailbreakt met redsnow:
Voor deze iDevices met iOS 4.3.2 is er geen jailbreak:
Firmware 4.3.3 Deze iDevices kunnen untethered worden gejailbreakt met JailbreakMe:
Een iets lastiger alternatief (beschikbaar voor alle devices behalve de iPad2) is redsn0w. Firmware 4.3.4 en 4.3.5 Deze iDevices kunnen untethered worden gejailbreakt met een BETA versie van redsn0w:
Deze iDevices kunnen alleen tethered worden gejailbreakt met een BETA versie van redsn0w:
Voor deze iDevices met iOS 4.3.4 of 4.3.5 is er geen jailbreak:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple tv kopen? overtuig me | justrememberme13 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 27 | 09-09-12 13:54 |
Apple TV2 kopen maar jailbreak wel mogelijk? | stefaaaan | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 10-10-11 11:27 |
Apple laptop kopen? | apotheosis | Koopinformatie Nederland | 45 | 29-07-11 19:10 |
Apple iphone 4 kopen | ThaDevil | Koopinformatie Nederland | 10 | 24-08-10 19:53 |
apple tv kopen of niet | Momenol | Koopinformatie Nederland | 0 | 27-07-10 16:58 |
|
|