Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Lees ook op de frontpage van iPhoneclub: Handleiding: jailbreak iOS 4.3.2 op de iPhone, iPod touch en iPad Vandaag is de jailbreaktool Redsn0w 0.9.6rc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic
Vandaag is de jailbreaktool Redsn0w 0.9.6rc14 verschenen waarmee iOS 4.3.2 untethered te jailbreaken is op volgende iDevices: (zowel Windows als Mac OS X)
OPGELET! Ben je afhankelijk van een softwarematige unlock, dan is het aangeraden te jailbreaken aan de hand van een custom firmware! Deze maak je met de update van Pwnagetool die later deze week verschijnt. Pwnagetool is er enkel voor Mac OS X Handleiding Redsn0w: (wanneer je niet afhankelijk bent van een softwarematige unlock!) OPGELET! Als je eerder al een update uit hebt gevoerd naar iOS 4.3.2, dan kun je deze direct jailbreaken. Ook als je op dit moment gebruik maakt van een tethered jailbreak van iOS 4.3.2 kun je zonder eerst te herstellen gebruik maken van Redsn0w!
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 19-04-11 om 12:06. Reden: rc14 met iPhone 4 fix is uit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarneer denk je dat de iPhone 4 untethered te jailbreaken is
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Onbekend dus... |
|
|||
|
|||
Iemand moet de eerste zijn Op een iPad 64 GB 3G werkt de JB perfect. Geen 3G problemen (maar die had ik op iOS 4.3.1 ook niet).
|
|
|||
|
|||
Inderdaad is het mogelijk om zonder eerst te herstellen gebruik te maken van de tethered jailbreak van iOS 4.3.2 door Redsn0w!
I did it ...... funktioneert perfect
|
|||
|
|||
Helaas weer geen Ipad 2 Jailbreak
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@MuscleNerd
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog even een vraag.
Ik heb momenteel 4.2.1 met JB op mijn 4G. Als ik de instructie goed lees dan moet ik 4.3.2 alleen d/l via I-tunes en niet meteen installeren. Dus eerst d/l en dan met redsn0w wordt cydia en 4.3.2 geinstalleerd. Dit klopt toch? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Handleiding: jailbreak iOS 4.3.2 op de iPhone, iPod touch en iPad - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag van JB 3GS 4.3.1 naar 4.3.2 gegaan.
Daarna via Redsnow proberen te Jailbreaken, maar het Cydia logo blijft wit en crashed na opstarten.. Heb eerst Redsnow rc13 geprobeerd en zag zojuist dat rc14 uit was. Deze ook geprobeerd maar dat geeft geen verschil. Ook rebooten helpt niet.. Iemand dezelfde ervaring? |
|
|||
|
|||
Net op een iPhone 4 met Redsn0w RC14 de JB toegepast op iOS 4.3.2. Werkt perfect.
Een klein probleempje is nu bij mij ook opgelost. Met RC12 op iOS 4.3.1 werkte een respring niet altijd. De respring duurde een tijdje en ging dan over in een (zeer lange) reboot. Na de reboot stond het springboard dan in safe mode en moest ik opnieuw een respring uitvoeren die dan wel werkte. Dit probleem is, bij mij, nu verdwenen met RC14. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-04-11 om 11:30. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
Ben ik nou zo stom of is het met rc14 gewoon mogelijk de iPhone4 untethered te jailbreaken? Laatste bericht van Musclenerd op twitter?
Edit: Update #2: redsn0w rc14 includes the fixed i4 untether from @i0n1c. *You can re-run redsn0w rc14 right over the tethered rc13b to transform the i4 JB into an untethered one. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb net een volledige restore gedaan van 4.2.1 naar 4.3.2 met redsn0w 0.96rc13b en het lukte mij wel. Ik heb een iphone 3GS. En geen signaal probleem "denk ik" ik zie 2-3 bars. De enige verschil tussen rc13 en rc14 is dat ze ondersteuning voor de iPhone 4 eruit hebben gehaald volgens mij omdat het daarop nog niet goed werkt. Laatst gewijzigd door hotboy; 19-04-11 om 12:37. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ondertussen ook nog een JB toegepast op een iPhone 3GS en een iPad 16 GB met iOS 4.3.2. En ook dat ging snel en vlekkeloos.
Ik kan dus uit eigen ervaring zeggen dat er onder OS X geen problemen zijn met rc14 (Windows weet ik niet want zoiets heb ik niet). |
|
||||
|
||||
Geen probleem tot nu toe op mijn iPhone4
|
|
|||
|
|||
Graag een lijst met compatible cydia apps aub..ik heb volgens mij net al mijn cydia apps werkend op 4.3.1...baal alleen van die battery drainage. Enige reden waarom ik ook zou willen updaten. Ik heb een iphone 4
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|