Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt perfect met iPhone 4...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkt perfect met iPhone 4
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb nu al een paar keer gelezen dat mensen na een uppdate een witte cydia te zien krijgen en wanneer men deze aanklik hij crasht, heb dit zelf ook weet iemand misschien wat er aan de hand is en de eventuele oplossing er voor
|
|
|||
|
|||
Ik had inderdaad na de jailbreak een wit icoontje voor Cydia..ik heb deze opgestart en toen begon hij ongeveer 5 minuten te laden. Hierna startte mijn iPhone opnieuw op. Cydia was nog steeds wit, maar na nog een keer opstarten deed hij het en nu staat inmiddels het icoontje er.
Ben momenteel Aptbackup aan het uitvoeren. Hoop dat het goed gaat! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zal eerst moeten updaten en vervolgens jailbreaken. Althans dat haal ik uit de zinnen in de 1e post.
|
|||
|
|||
Ik heb na de jaibreak ook witte Cydia logo.
Iemand misschien ook een oplossing? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Wanneer je aptbackup gebruikt, zorg er dan ook voor dat alle repo's aanwezig zijn voordat je een aptbackup-restore uitvoert.
|
|
|||
|
|||
Wit Cydia icoon
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb een probleem. Hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik draaide dus Aptbackup. Alleen had ik hem op automatisch lock staan. Op een gegeven moment liep hij vast, dus heb ik hem moeten resetten (hij deed niks meer). Nu start ik hem opnieuw op, en zijn vrijwel al mijn apps verdwenen. Als ik weer Aptbackup probeer te draaien, zegt hij dat ik al een restore heb uitgevoerd. Hoe kan ik m'n apps terug krijgen? |
|
||||
|
||||
Heeft iemand nog last gehad van het upgraden naar ios 4.3.2 want apple hield starks de servers tegen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Helaas helaas, nog nooit een JB gelukt hier. Ik heb een 3GS, uit wk 39. Ik heb het op 431 een paar keer geprobeerd, maar kwam in Cydia altijd de melding This device is in the pending TSS queue tegen en kon er dus niks mee.
Ik draai nu op 432 en heb het weer geprobeerd (eerst restore gedaan via iTunes). Tijdens installatie komt er op de iPhone een foutmelding die te snel verdwijnt om hem op te schrijven, maar is iets in de trend van "timeout 60000 ms occurred on receiving data from the server". Daarna loopt het proces door en lijkt alles goed te gaan. Behalve die grrrrr TSS queue. Ik heb een vorige keer ruim een week gewacht, maar dat leverde geen andere status op. Wat kan hier nou mis zijn...? BVD! PS mocht het niet duidelijk zijn uit bovenstaande: ik ben een JB groentje |
|
|||
|
|||
Al m'n apps zijn terug. Alleen m'n folder enhancer is weg, maar die download ik wel opnieuw. Voor de rest ziet het er goed uit. Dank aan iedereen.
|
|
|||
|
|||
Hier nog steeds een witte Cydia
is het mogelijk om Cydia te verwijderen zodat ik hem nog een keer kan installeren |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je eerst geupdate (via iTunes) naar 4.3.2 en vervolgende de software gedownloade (redsnow) en de update van de itunes servers (ios 4.3.2, die link staat aangegeven in de 1e post)? Daarna kun je namelijk goed jailbreaken en had ik geen last van een wit cydia icoontje. Anders zou ik het gewoon opnieuw proberen, de gehele procedure. Er zit niets anders op.
|
|||
|
|||
Citaat:
** Checking catalog hierarchy. AppleBCMWLAN: :handle IOKitBusyWatchdog Timeout(): Error, no succesful firmware download after 60000 ms!! Giving up... Houdt dit verband met de TSS queue melding? Mijn gem. download snelheid (speedtest) is ruim 3000 kbps, lijkt me toch ook niet de bottleneck. |
|
||||
|
||||
vooronds mij zijn de update servers van apple over belast hij geeft bij mij al een kwartier aan resterende tijd 3 uur en hij gaat heel sloom verder ik heb al in mijn host file de regel weg gehaalt hoop dat het toch wat sneller gaat dan 3 uur
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|