Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan gebruik je niet juiste firmware of niet compleet. Probeer deze link iPod, iPhone and iPad Firmware Download Redsnow ook opnieuw downloaden goed opletten dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dan gebruik je niet juiste firmware of niet compleet.
Probeer deze link iPod, iPhone and iPad Firmware Download Redsnow ook opnieuw downloaden goed opletten dat je juiste firmware download |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon de firmware 4.3.2 voor de Iphone 4 gedownload.
Heb ook al 4.3.2. via Itunes geupdate (zoals in de handleiding beschreven werd) Redsnow heb ik al 3x opnieuw gedownload, maar telkens weer krijg ik diezelfde melding... |
|
|||
|
|||
Mij is het op mijn oude computer boven gelukt(stond nog windows xp op maar denk niet dat dat veel uitmaakt)
Bij mij mislukte het downloaden van de firmware telkens op mijn lap top Het uitpakken mislukte telkens. Maar op mijn oude pc-tje ging alles perfect! was in no time klaar en alles werkt naar behoren volgens mij Gewoon de handleiding hier opgevolgd van hier, ging super! Nu nog cydia uitvogelen ik ben namelijk niet zo'n whizz kid.... al vond ik dit toch wel weer knap van mezelf haha Bedankt voor de tips iig Gr Jowan Laatst gewijzigd door hannes87; 04-05-11 om 22:10. |
|
|||
|
|||
3GS met 4.3.2 wil niet JB met limer1a
iemand ene idee? krijg telkens de melding: exploiting with Limer1a..
modemfw 05.16.02 tips? |
|
|||
|
|||
Heb iPhone 3GS met 4.3.2 en heb deze gejailbreakt met redsnow maar heb bijna dagelijks vastlopen en in de veilig modus draaien... ook werd toestel heel erg traag.... Forums doorgelopen en kon liggen aan verschillende programma's uit de Cydia store die elkaar konden bijten en daardoor vertraging.... paar programma's verwijderd maar hij gaat af en toe spontaan opnieuw opstarten...maar ook soms moet ik hem handmatig weer aanzetten... omdat ik altijd bereikbaar wil en moet zijn en het niet kan dat ie bijvoorbeeld 's nachts zomaar uitvalt heb ik besloten de jailbreak eraf te halen.. vorige keer met de foutmelding heb ik hem gewoon aan itunes gehangen en toen nieuwste software erop gezet en dacht dat als ik hem nu zou updaten naar 4.3.3 dat dat ook wel zou gaan... niet dus en kree een foutmelding dat er zich een onbekende fout had voorgedaan (3194)... vervolgens via Cydia alles eraf gehaald en een voor een verwijderd.... weer update poging gedaan maar weer dezelfde melding...
Ook al een poging gedaan om beide knoppen in te houden en zo een restore te doen, en daarna de update maar krijg weer dezelfde melding... dus vandaar de vraag.. wat nu? Nog een vreemde bijkomstigheid is dat ik via Winterboard mijn lettertype had gewijzigd en die blijft erop ondanks dat Cydia en alle bijbehorende apps van Cydia eraf zijn... Ook verschillende Apple apps verwijderen en daarna syncen is gewoon mogelijk maar de nieuwe updat erop zetten gaat niet... 3194 zegt bij Apple dat het kan liggen aan een verouderde iTunes maar ik heb 10.2.2.12 en das volgens mij de nieuwste versie... Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Mijn ervaring met de 3gs is 4.1 daar draait die het lekkerst op.
alles daar boven is niks voor de 3gs, downgrade is mogelijk als je shsh hebt opgeslagen. probeer tiny umbrella tijdens herstel poging itunes geeft dan geen foutmelding meer.. Winterboard opnieuw installeren en weer verwijderen, ik had precies het zelfde. In cydia kon ik niks zien welke apps ik geinstalleert had, ook geen vinkje achter. Als je weet welke app erop zit installeren en verwijderen.. of herstel toestel helemaal. |
|
||||
|
||||
Ik slaag er niet in om Aptbackup te installeren... Krijg altijd deze melding:
"I wasn't able to locate file for the curl package. This might mean you need to manually fix this package." Weet iemand wat ik moet doen? |
|
|||
|
|||
als ik de jailbreak uitvoer ;
alles is goed verlopen , iphone herstart en dan krijg ik links bovenaan een klein blokje en in het midden een cirkeltje dat constant draait (ondertussen al 20 min) dit is toch niet normaal |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar zolang is vreemd. Herstart de iphone nog eens |
|
|||
|
|||
Hallo,
Is er momenteel al een unlock voor BB 6.15.00 (iphone 3gs) naar ios 5 ? Ik ben daar een vrije grote leek is, heb al zitten zoeken op het internet. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|