Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Benfire Help! Na jailbreak blijkt dat mijn firmware naar 04.10.01 is gegaan! Wat nu gedaan? Je hebt een firmware update naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je hebt een firmware update naar iOS 4.3.2 gedaan in iTunes. Toen is ook automatisch de baseband geüpdate naar 04.10.01. Dit staat los van de jailbreak. Heb je nog gewoon bereik?
|
|
|
|||
|
|||
Sorry dat ik het vraag mensen (wellicht al diverse malen gevraagd, ik lees hier alleen over de cydia apps, maar ik weet het gewoon niet meer en ik kan het ook niet vinden met zekerheid.
Als ik heb jailbreak (ip4) ik zit nu al op 4.3.2. Raak ik de "gewone" appstore apps nu kwijt na een jailbreak of niet? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij een jailbreak met redsn0w blijven ze ook op je iPhone staan, maar bij een jailbreak met PwnageTool/sn0wbreeze of een firmware upgrade (nodig voor redsn0w) worden ze wel verwijderd van je iPhone.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Help, jailbreak lukt echt niet
Citaat:
Ik heb Vista. Heb geprobeerd als administrator met en zonder XP modus, maar blijf hetzelfde probleem houden. PC opnieuw opstarten biedt ook geen soelaas. Help!!!!!!! |
|
|||
|
|||
is er iemand in de buurt van nijmegen die mn iphone wit 3gs voor me wil jailbreaken?
zelf ben ik er geen ster in. mvg bas |
|
|||
|
|||
hallo
als ik de firmware probeer te downloaden via de eerste post dan lukt het niet om alle bestanden uit te pakken... iemand hier ervaring mee? alvast bedankt gr Jowan |
|
||||
|
||||
Heb je dit bericht in dit topic al/wel gelezen?
|
|
|||
|
|||
ja d8 ook dat dat het mischien was maar ik kan niet eens een zip bestand vinden..
alleen een paar mappen: all_flash en dfu maar daar staat niks in als ik via redsnow wil openen en als ik op mijn computer in die mappen kijk staat er geen zip bestand tussen.. |
|
|||
|
|||
heb op mijn computer het bbwf bestand ofzo hernoemd naar .ipsw. nu kan ik die wel aanklikken in redsnow maar die wordt niet herkent...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
gebruik safari of firefox dan hoef je er niks aan te doen. je hoeft niks uit te pakken. als je winrar bestand krijgt. Links boven eerste tab archief opslaan als. .ipsw erachter |
|
|||
|
|||
Ik ben het nu aan het proberen.. hoop dat het lukt
|
|
|||
|
|||
heb het gedownload maar is mischien een domme vraag (gebruik safari nooit) maar in welke map word het dan opgeslagen?
|
|
|||
|
|||
open safari rechtsboven instellingen aanklikken, dan voorkeuren..
Kan je zelf kiezen waar die hem opslaat. probeer links beneden start/gebruiker bovenste/ dan downloads.. je kan ook start dan zoeken op bestand naam 4.3 bijv |
|
|||
|
|||
Kan ik m'n iPhone opstarten zonder simkaart? Ik heb nl. geen microsim.
Ik moet waarschijnlijk ook activeren maar heb geen T-Mobile simkaart. Wat laat ik er het best op los? |
|
|||
|
|||
als ik op een gegeven moment als laatste de home knop 15 seconden moet indrukken dan krijg ik in mn iphone scherm te zien dat ik die moet aansluiten op itunes( dat bekende logotje)
en vervolgens is er niks gebeurt en moet ik me iphone weer uit/aan zetten iemand een tip voor me? mvg |
|
|||
|
|||
Ik ben een beginner, dus ik hoop dat iemand me kan helpen!
Ik wil mijn iPhone 4, ios 4.3.2 jailbreaken met Redsnow 0.9.6rc14 via mijn Windows Vista laptop. Elke keer, bij alle instellingen die ik verander, tips die ik opvolg krijg ik steeds de volgende melding in Redsnow: “Unexpected error during preparation” Hoe fix ik dit!? Ik heb bijna alles al geprobeerd… |
|
|||
|
|||
ff google kan ook he jongens stappeplan ook op youtube
zie afbeelding hebben jullie de compatibiliteitsmodus aangepast? juiste firmware iPod, iPhone and iPad Firmware Download succes!! Laatst gewijzigd door Yilmaz81; 04-05-11 om 14:25. |
|
|||
|
|||
Ik heb de juiste firmware gedownload en de compatibiliteitsmodus aangepast. Heb hem ook als administrator uitgevoerd, maar niks werkt.
Ik krijg in Redsnow eerst normaal de melding IPSW succesfully identified. Vervolgens krijg ik de melding: "Unexpected error during preparation” als ik op next klik. Ik weet het echt niet meer... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|