//

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BearPig Het is mij nog steeds niet duidelijk. Ik heb iOS 4.3.2 gedownload en de nieuwe Redsn0w direct toegepast op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 19-04-11, 20:54
birdbrain birdbrain is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BearPig Bekijk bericht
Het is mij nog steeds niet duidelijk. Ik heb iOS 4.3.2 gedownload en de nieuwe Redsn0w direct toegepast op mijn iPhone 4 met iOS 4.3.1(gejailbreakt). Alles lijkt prima te gaan, maar als ik op de iPhone bij Settings/General/About kijk, zie ik bij Version nog steeds 4.3.1 (8G4) staan. Dus: moet ik toch eerst regulier updaten via iTunes, en dan jailbreaken? Zou wel vervelend zijn, want dan moet ik mijn jailbreak apps weer opnieuw installeren.
Ja, je moet eerst regulier updaten via iTunes. Download via Cydia de applicatie 'AptBackup'. Druk na installatie op Back-up. Voor je via iTunes update even een reservekopie maken. Dan updaten en jailbreaken via redsn0w. Dan de reservekopie terugzetten op je iPhone. Via je 'AptBackup' op Restore drukken na je jailbreak en terugzetten van reservekopie. Even laten pruttelen en klaar.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 19-04-11, 21:12
dropkick01 dropkick01 is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 15
Standaard

Dat ziet er goed uit!
  #83  
Oud 19-04-11, 21:23
squadrabim squadrabim is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door squadrabim Bekijk bericht
Helaas helaas, nog nooit een JB gelukt hier. Ik heb een 3GS, uit wk 39. Ik heb het op 431 een paar keer geprobeerd, maar kwam in Cydia altijd de melding This device is in the pending TSS queue tegen en kon er dus niks mee.
Ik draai nu op 432 en heb het weer geprobeerd (eerst restore gedaan via iTunes). Tijdens installatie komt er op de iPhone een foutmelding die te snel verdwijnt om hem op te schrijven, maar is iets in de trend van "timeout 60000 ms occurred on receiving data from the server". Daarna loopt het proces door en lijkt alles goed te gaan. Behalve die grrrrr TSS queue.
Ik heb een vorige keer ruim een week gewacht, maar dat leverde geen andere status op.
Wat kan hier nou mis zijn...?
BVD!
PS mocht het niet duidelijk zijn uit bovenstaande: ik ben een JB groentje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door squadrabim Bekijk bericht
De exacte melding is:
** Checking catalog hierarchy.
AppleBCMWLAN: :handle IOKitBusyWatchdog Timeout(): Error, no succesful firmware download after 60000 ms!! Giving up...

Houdt dit verband met de TSS queue melding?
Mijn gem. download snelheid (speedtest) is ruim 3000 kbps, lijkt me toch ook niet de bottleneck.
Uhhh ... hellup ...
  #84  
Oud 19-04-11, 21:32
rob6114 rob6114 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

moet ik m'n iphone 4 (ios 4.2.1) met redsnow gejailbreakt herstellen als ik 4.3.2 wil jailbreaken?
alvast bedankt
  #85  
Oud 19-04-11, 21:38
turkishfb turkishfb is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

@rob6114

eerst beetje forum doorlezen, daarna je vraag stellen...



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door birdbrain Bekijk bericht
Ja, je moet eerst regulier updaten via iTunes. Download via Cydia de applicatie 'AptBackup'. Druk na installatie op Back-up. Voor je via iTunes update even een reservekopie maken. Dan updaten en jailbreaken via redsn0w. Dan de reservekopie terugzetten op je iPhone. Via je 'AptBackup' op Restore drukken na je jailbreak en terugzetten van reservekopie. Even laten pruttelen en klaar.
  #86  
Oud 19-04-11, 21:58
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PindaNL Bekijk bericht
heb je ook geen last gehad van witte cydia icoon op deze manier???
dan ga ik het zo maar even proberen. eindelijk van 4.1 af
Na een update naar 4.3.2 en een jailbreak met RedSn0w had ik ook een wit Cydia logo.
Ik heb Cydia toen opnieuw geïnstalleerd via:
Cydia - Beheren - Bronnen - Telesphoreo Tangelo - Cydia Installer
en toen was het Cydia icoontje weer terug

Laatst gewijzigd door alvani; 20-04-11 om 00:42.
  #87  
Oud 19-04-11, 22:22
bartjee bartjee is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: enschede
Berichten: 3
Standaard

ik heb net volgends de bovenstaande stappen mijn iphone 3gs proberen te upgraden van 4.3.1 ( JB) naar 4.3.2 volgends de bovenstaande stappen.. maar na dat me telfoon opnieuw is opgestart staat gewoon 4.3.1 er nog op en niet 4.3.2 terwijl ik die wel in redsnow heb gezet
  #88  
Oud 19-04-11, 22:30
brugge2 brugge2 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Drachten
Berichten: 46
Standaard

Op 4.3.1 met jb had ik vorige week een crash. Via itunes hersteld en geupdate naar 4.3.2. Maar uiteraard was Cydia weg.

Vandaag opnieuw een jaulbreak uitgevoerd met de nieuwste redsnow. In eerste instantie een wit Cydia icoontje. Maar na een herstart was dit over. De in de vorige versie JB geinstalleerde progjes waren nota bene nu ook bijna allemaal weer terug.
  #89  
Oud 19-04-11, 22:30
Digilike Digilike is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Na een update naar 4.3.2 en een jailbreak met RedSn0w had ik ook een wit Cydia logo.
Ik heb Cydia toen opnieuw geïnstalleerd via:
Cydia - Bronnen - Telesphoreo Tangelo - Cydia Installer
en toen was het Cydia icoontje weer terug
Ah, bedankt! Ik had ook een wit Cydia icoontje en via deze wijze is het gewoon weer terug. Voor de volledigheid vermeld ik nog ff dat je voor Bronnen eerst moet kiezen voor Beheren

Deze keer heb ik bij de JB geen ananas logo gezien. Bij de JB met 4.3.1. wel. Ik weet niet waar dat op duidt?
  #90  
Oud 19-04-11, 23:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartjee Bekijk bericht
ik heb net volgends de bovenstaande stappen mijn iphone 3gs proberen te upgraden van 4.3.1 ( JB) naar 4.3.2 volgends de bovenstaande stappen.. maar na dat me telfoon opnieuw is opgestart staat gewoon 4.3.1 er nog op en niet 4.3.2 terwijl ik die wel in redsnow heb gezet
Redsn0w doet geen update naar iOS 4.3.2, dat moet je zelf doen.
  #91  
Oud 19-04-11, 23:03
Digilike Digilike is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

Geweldig! Net heb ik met Aptback een restore gedaan en alles staat er weer keurig netjes op zoals het was, ook de indeling van apps in mapjes. Die indeling leek verloren gegaan te zijn bij de update van 4.3.1. naar 4.3.2, maar Aptback zet ook dat helemaal terug.
  #92  
Oud 19-04-11, 23:08
Nord Nord is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Digilike Bekijk bericht
Ah, bedankt! Ik had ook een wit Cydia icoontje en via deze wijze is het gewoon weer terug. Voor de volledigheid vermeld ik nog ff dat je voor Bronnen eerst moet kiezen voor Beheren

Deze keer heb ik bij de JB geen ananas logo gezien. Bij de JB met 4.3.1. wel. Ik weet niet waar dat op duidt?
Maar wat als Cydia crasht? Dan kun je het ook niet herinstalleren.
Ik heb trouwens wel een ananas langs zien komen, maar bij de jb van 4.3.1 niet.
  #93  
Oud 19-04-11, 23:09
altee altee is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 12
Angry

Er gaat iets niet goed. iphone (3gs) was al eerder ge-jailbraiked. software geupdated naar 4.3.2. toen redsn0w. tijdens het runnen foutmelding. 2 x geprobeerd. nu cydia icoon die blank is en niet wil opstarten. Iemand een suggestie?
  #94  
Oud 19-04-11, 23:11
Digilike Digilike is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

@Nord: Hoezo kun je Cydia bij een crash niet herinstalleren? Dan lijkt me dat je toch een reset moet doen, eventueel een backup terugzetten, etc? En eventueel een restore, met daarna opnieuw de JB? Ik zie het probleem niet bij een Cydia crash?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door altee Bekijk bericht
Er gaat iets niet goed. iphone (3gs) was al eerder ge-jailbraiked. software geupdated naar 4.3.2. toen redsn0w. tijdens het runnen foutmelding. 2 x geprobeerd. nu cydia icoon die blank is en niet wil opstarten. Iemand een suggestie?
Eerst een restart (reboot) van je iPhone en dan kijken of Cydia dan wel opstart? Aan het blanco icoontje is op zich zeer snel iets te doen. Zie ook hierboven

Edit: hier staat ook iets over problemen met het opstarten van Cydia na een jailbreak. Heb je daar wat aan?
http://www.iphonedownloadblog.com/20...x-cydia-crash/

Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-04-11 om 23:30.
  #95  
Oud 19-04-11, 23:18
altee altee is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 12
Standaard

Ja, een reboot had ik al bedacht, helaas helpt niet, icoon blijft wit (op zich niet het probleem), maar cydia start niet op
  #96  
Oud 19-04-11, 23:18
Digilike Digilike is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door altee Bekijk bericht
Ja, een reboot had ik al bedacht, helaas helpt niet, icoon blijft wit (op zich niet het probleem), maar cydia start niet op
En dit?

http://www.iphonedownloadblog.com/20...x-cydia-crash/

Hier op YouTube een filmpje. Let ook op de info onder het filmpje, waarin ook wordt verwezen naar SSH vanuit Windows.


Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-04-11 om 23:32. Reden: De volgende keer de edit knop gebruiken!
  #97  
Oud 19-04-11, 23:31
altee altee is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 12
Standaard

http://www.iphonedownloadblog.com/20...x-cydia-crash/ geprobeerd, helaas help ook nog niet....
  #98  
Oud 19-04-11, 23:32
Digilike Digilike is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

En heb je ook geprobeerd wat wordt aangegeven op het Youtube filmpje?
  #99  
Oud 19-04-11, 23:41
altee altee is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 12
Standaard

Yep , bedankt, beide opties in filmpje geprobeerd , en nog niet, helaas...
  #100  
Oud 19-04-11, 23:42
Digilike Digilike is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

Hmmm dan weet ik het ook niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:37.