Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) GOED DE INSTUCTIES LEZEN ! EERST updaten naar de 4.3.2 via itunes , DAARNA pas jailbrek erop !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GOED DE INSTUCTIES LEZEN !
EERST updaten naar de 4.3.2 via itunes , DAARNA pas jailbrek erop ! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Eindelijk aan het upgraden. Zometeen lekker jailbreaken
|
||||
|
||||
Je kunt gewoon naar 4.3.2 updaten. Volg de uitleg beschreven in dit topic.
|
||||
|
||||
Ik heb een probleempje. Mijn cydia icoon blijft wit na de jailbreak.
Ook na twee keer opnieuw opstarten cydia crasht niet. Iemand een tip M.V.G DJxReventon |
|
|||
|
|||
gewoon even iets willekeurigs installeren vanuit Cydia dan reboot en dan moet icoontje weer normaal zijn.
|
|
||||
|
||||
Nou ik heb het opgelost door twee keer te rebooten en daarna cydia opstarten en toen was alles weer normaal.En daarna aptbackup laten runnen.Alles is gelukt ben echt blij
|
|
|||
|
|||
zodra ik cydia opstart gaat de telefoon opnieuw booten lijkt het wel krijg het apeltje met een balkje eronder.Zelfde als dat er een nieuwe firmware op word gezet iemand hier ook problemen mee gehad en of die de oplossing weet ?
|
|
|||
|
|||
Vraagje: bijten iTunes 10.2.2 en de JB van IOS 4.3.2 elkaar? Ik had begrepen dat er in iTunes 10.2.2. weer extra beveiligingen waren ingebouwd. Tot nu toe heb ik iTunes om die reden niet geüpdated.
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen waarbij 'find my iphone' niet meer werkt? Het werkt wel op mijn ipad, maar niet op mijn iphone 4 :s
|
|
|||
|
|||
Nee, bij mij bijten die zich helemaal niet op OS X Snow Leopard 10.6.7.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
OPLOSSING: Maak een reservekopie van je iDevice, herstel de iDevice naar fabrieksinstellingen, zet de reservekopie terug en voer hierna de jailbreak nogmaals uit. Nadat de reservekopie is teruggezet ben je het Cydia icoon kwijt en kun je opnieuw jailbreaken. Na de jailbreak werkte het Cydia icoon naar behoren (en was ook niet meer wit). Laatst gewijzigd door BKruit; 21-04-11 om 09:40. |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb een groot probleem, tijdens het resetten van mijn Iphone 3gs (alle instellingen terug zetten) liep de Iphone vast (hij was gejailbreaked met greenpoison). Nu start hij alleen maar op tot aan het bootlogo, daarna loopt hij vast. Als ik greenpoison opnieuw probeer te activeren, dan wordt tijdens de jailbreak de foutmelding: no firmware downloaded in 60000 ms. Ik krijg dus op geen mogelijkheid het begin scherm te pakken! Kan iemand mij helpen???? Extra info: - Iphone wordt niet herkend op de pc (win) of in Itunes dus herstellen gaat niet. - kan alleen via de DFU modus de iphone aanzetten, verder geen reactie op sleep button. Ik heb nu echt hulp nodig! |
|
|||
|
|||
Ik begrijp dat het inhouden van de Sleep/Home-knop en de Home-knop voor 10/15 seconden niet werkt?
EDIT: Probeer dit eens: http://www.ismashphone.com/2008/08/recovery-dfu.html Laatst gewijzigd door BKruit; 21-04-11 om 11:53. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het heeft gewerkt! Super en bedankt! Groeten Remco |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het lukt mij niet mijn oude 3gs op 4.3.2 met redsnow te jailbreaken..
Nadat ik in DFU ga doet redsnow wat dingen en als de iphone dan terug moet booten krijg ik enkel een wit scherm en redsnow zegt "unknown error"... Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Onderstaande al geprobeerd?
OPLOSSING: Maak een reservekopie van je iDevice, herstel de iDevice naar fabrieksinstellingen, zet de reservekopie terug en voer hierna de jailbreak nogmaals uit. |
|
|||
|
|||
Zal het eens testen! Bedankt!
|
|
|||
|
|||
JB naar 4.3.2
Hallo iedereen,
Ik heb een Iphone4 met daarop nog FW 4.1 die ik gejailbreaked heb met Limera1n daar ik (stupid me) had geupdated via Itunes naar de officiële FW Baseband is 02.10.04 Nu had ik graag geupdated naar 4.3.2 maar ik had wat vraagjes : - moet ik eerst officieel updaten naar 4.3.2 alvorens deze te JB? - Zo ja, wat met de baseband (of moet ik Tiny Umbrella gebruiken?) - moet ik dan Redsnow gebruiken? Graag had ik ook nog in de toekomst mijn Iphone kunnen JB Alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|