Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door denman80 Heb uit noodzaak de iphone moeten herstellen en opnieuw gejailbreakt. Cydia er op gezet maar helaas als ik naar manage ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu ben ik ook benieuwd. bericht van Saurik is 22 uur geleden.
|
|
|||
|
|||
Cydia deed het bij mij wel. Ik had enkel een wit icoontje, maar kon voor de rest cydia wel gebruiken (afgezien van het autoriseren van mijn purchases, aangezien dit deel van cydia gehost wordt door Amazon en de server ligt eruit.).
|
|
|||
|
|||
yeah i did it! de 3GS werkt terug.
ik heb eerst via TU een backup genomen van de standaard 3GS (better safe then sorry) dan heb ik via redsn0w_win_0.9.6rc14 de iPhone2,1_4.3.2_8H7_Restore geladen, weet wel dat mijn 3GS reeds op 4.3.2 draaide maar zonder jailbreak en zonder unlock. Nadat Cydia geinstalleerd was heb ik direct ultrasnow geinstalleerd, wat terug het resultaat gaf dat ik geen ontvangst had, dus de softwarematige unlock werkte niet. Nu ultrasnow niet installeren maar wel de volgende stappen volgen: in cydia ultrasnow verwijderen (als je die staan hebt). bij sources de volgende url toevoegen: http://djayb6.com download ultrasnow fixer for 4.3.2 en dan werkt het getest bij mij met proximus en mobistar! bron: Unlock iOS 4.3.2 On iPhone 4, 3GS With Ultrasn0w Fixer For 4.3.2 [How-To Tutorial] - SiNfuL iPhone Laatst gewijzigd door nis; 22-04-11 om 12:31. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iPhone 4 jailbroken. Gewoon de handleiding gevolgd. Kreeg wit icoontje van Cydia, maar opende wel. Aptbackup gedownload en restore, reboot en klaar. Icoontje van Cydia normaal en in de map die ik had aangemaakt.
Helaas werkt FolderEnhancer niet onder 4.3.2 Verder (nog) niets tegengekomen dat onder 4.3.2 niet werkt. Overigens crasht Springboard regelmatig. Nooit eerder last van gehad... Edit: Lijkt erop dat het de multi-task/backgrounder is (2x home-toets). Laatst gewijzigd door curtazimo; 22-04-11 om 14:30. |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn 3gs nu update naar 4.3.2 vanaf 4.0.1 en vervolgens JB !! moet ik eerst via itunes upgraden en vervolgens de handleiding volgen van redsn0w of alleen de handleiding van redsn0w volgen.
Alvast bedankt voor een antwoord grt Wim |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vervolgens 4.3.2 via de eerste post in dit topic downloaden en die in redsnow laden. Dan hoef je alleen de stappen uit het eerste post in dit topic te volgen.
|
|||
|
|||
[QUOTE=wimmarijke;667050]Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn 3gs nu update naar 4.3.2 vanaf 4.0.1 en vervolgens JB !! moet ik eerst via itunes upgraden en vervolgens de handleiding volgen van redsn0w of alleen de handleiding van redsn0w volgen.
Alvast bedankt voor een antwoord grt Wim[/QUOTE Als je niet van een unlock afhankelijk bent...dan kan je gewoon via itunes |
|
|||
|
|||
Ik heb m'n iphone helemaal gereset. Maar nu krijg ik telkens het bericht:
'We're sorry, we are unable to continue with your activiation at this time.' Alleen emergency calls zijn mogelijk. Jailbreaken en restoren gaat vervolgens prima, maar dan kan ik dus niet meer bellen en sms'en. Iemand enig idee wat hier fout gaat? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone bijwerken naar die nieuwste software, krijg ik telkens fout 1013. Krijg geen beweging in mn phone. Wie kan me helpen? Kom er niet uit.
Via redsnow jailbreak zie ik wel wat beweging maar blijft nu erg lang staan op installing activation bundles. Via itunes blijf ik fout 1013 krijgen, ook na talloze herstelpogingen. Laatst gewijzigd door corne67; 23-04-11 om 15:35. |
|
|||
|
|||
Via Itunes ???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nu krijg ik weer het kabeltje en itunes te zien, maar niets werkt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Step 1. Start –> Programs –> Accessories Step 2. Run Notepad or WordPad Step 3. Click “Open..” from File menu. Step 4. Browse to Windows/System32/drivers/etc Step 5. In "files of type:" select all documents Step 6. Open "hosts" Step 7. Delete all line that has "gs.apple.com" or something like that Step 8. Hit Save Step 9. Restore your device
|
|||
|
|||
Truckdriver, bedankt voor je hulp. Het is gelukt.
|
|
|||
|
|||
Wit schermpje cydia: **oplossing**
- Sluit iphone aan op itunes en doe een herstel. (niet "werk bij") - Je iPhone heeft nu versie 4.3.2 - Redsnow met restore 4.3.2 NU WERKT CYDIA OOK BIJ MIJ Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|