Icoon Winterboard wit. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het gaat om een iPhone 4 16GB IOS 5.0 Ik heb deze juist gejailbreaked met Redsnow 0.9.9b6. Dit ging perfect. Nu heb ik Winterboard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icoon Winterboard wit.
Hallo,
Het gaat om een iPhone 4 16GB IOS 5.0 Ik heb deze juist gejailbreaked met Redsnow 0.9.9b6. Dit ging perfect. Nu heb ik Winterboard geïnstalleerd, deze vroeg dan om opnieuw op te starten. Ik start opnieuw tethered op, en men icoon van Winterboard ziet wit? Heb dan nog eens opnieuw een tethered boot gedaan, en deze blijft wit? Moet ik Winterboard even verwijderen en opnieuw installeren of wat kan nog de oorzaak zijn? Alvast bedankt. Edit: Juist Winterboard opnieuw geïnstalleerd, icoon Winterboard blijft wit. Alles wat ik installeer vanuit Cydia, deze icoontjes worden wit.. Laatst gewijzigd door tekstarzz; 31-10-11 om 20:11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
alles opnieuw terug zetten naar ios 5.0 soms luk dat denk dat je probleem ergens op de forum staat!
|
|
|||
|
|||
Als hij winterboard wel opent moet je even kijken of een respring werkt, heb er zelf soms ook last van .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia wit icoon , jailbreak 4.3.5 | m1chelle92 | Jailbreak | 18 | 05-10-11 22:53 |
iPhone 3GS: Na jailbreak cydia Wit icoon | naturel00 | Unlock | 2 | 24-12-10 16:33 |
Winterboard/springboard icoon | Menrey | Jailbreak apps en thema's | 10 | 07-08-10 18:05 |
Winterboard Icoon | GRozenberg | iPhone algemeen | 8 | 31-05-09 02:20 |
Wit scherm - winterboard - na bellen | Soulplayer | iPhone algemeen | 3 | 28-05-09 11:24 |
|
|