Cydia wit icoon , jailbreak 4.3.5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi Ik had mn iphone hersteld en wilde hem toen opnieuw jailbreaken maar het cydia icoontje is wit en reageerd niet... Heb hem weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia wit icoon , jailbreak 4.3.5
Hoi hoi
Ik had mn iphone hersteld en wilde hem toen opnieuw jailbreaken maar het cydia icoontje is wit en reageerd niet... Heb hem weer hersteld en opnieuw proberen te jailbreaken maar het probleem blijft. En als ik heb reboot via redsnOw.. Dan doet ie het even maar dan loopt mn iphone vast en ben ik genoodzaakt hem weer te herstellen... K heb hem geprobeerd te jailbreaken met 4.3.4 want de 4.3.5 pakt redsnOw op een of andere manier niet. Kan iemand mij aub helpen ? Gr
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wat je doet is goed maar na jailbreaken is je icoon inderdaad wit .
wat je dan moet doen iphone opnieuw opstarten tehtered , dan is hij wel zoals het hoort te zijn vandaag zelf ook gedaan |
|
|||
|
|||
Ja rebooten via redsnow toch ?
Maar dan heb k dat ie na 10 min vast loopt en hij uitvalt ? En dan moet ik hem Herstellen ... |
|
|||
|
|||
ik heb deze gebruikt
redsn0w_win_0.9.9b1 met 4.3.5 |
|
|||
|
|||
Ooh je moet je hem jailbreaken met 4.3.4 en rebooten met 4.3.5 ?
Als dat t is heb k dat fout gedaan Want k had hem gereboot met 4.3.4 |
|
|||
|
|||
nee ik heb hem gejailbreaked met 4.3.5 wellicht moet je hem eerst updaten naar 4.3.5 en dan jaolbreaken
|
|
|||
|
|||
Op mn telefoon staat bij instellingen dat ik versie 4,3,5 (8tl)
En als k bij redsnow 4.3.5 ipsw doe dan pakt hij hem niet ? |
|
|||
|
|||
als je redsnow pakt die ik aangaf hoef je niks te kiezen dat doet hij dan zelf ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zoals te lezen is lukt dat dus niet
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn IPhone 4 (4.3.5) gejailbreak met redsn0w_win_0.9.8b4 en iPhone3,1_4.3.4_8K2_Restore.ipsw.
En na het jailbreak kreeg wit Cydia icoon en heb mijn toestel uit en aan gezet en uiteraard redsn0w nog een keer gebruikt Just boot theterd right now. |
|
|||
|
|||
Ja maar dat werktr dus allemaal niet..
Want k had hem ook gejailbreakt met ipws 4.3.4 maar dan is cydia wit en als ik hem reboot doet mn iphone het even en daarna loopt je volledig vast... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2011 om 08:18 ---------- En waar download ik die ? Want k heb inderdaad een andere redsnow:0.9.8b4 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2011 om 09:42 ---------- ik heb Rendsn0w_win_0.9.9b1 gedownload en dan installeert ie cydia ook weer een wit icoontje dan zegt ie dat ik hem moet rebooten doe ik dan en dan krijg ik een melden: Niet verzenden /wel verzenden omdat er een fout is opgetreden ??? pff ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2011 om 09:58 ---------- k heb Rendsn0w_win_0.9.9b1 gedownload en dan installeert ie cydia ook weer een wit icoontje dan zegt ie dat ik hem moet rebooten doe ik dan en dan krijg ik een melden: Niet verzenden /wel verzenden omdat er een fout is opgetreden ??? pff |
|
||||
|
||||
Je boot toch wel tethered (en niet "gewoon")?
|
|
|||
|
|||
tethered betekend toch via redsn0w reboten?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja precies, en als ik dat doe dan gaat ie rebooten maar dan geeft mn pc een fout aan: niet verzenden/verzenden omdat er een fout is opgetreden ?:S
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2011 om 12:06 ---------- Deze melding krijg ik. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2011 om 13:03 ---------- weet iemand wat ik hier mee moet ? |
|
|||
|
|||
ik probeer nu mijn iphone te herstellen maar dat lukt niet?
kan iemand mij aub helpen ?????????????? |
|
|||
|
|||
start je redsnow wel als administrator op???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Cydia icoon weg. | aydhayeth | Jailbreak | 6 | 25-07-11 23:17 |
Cydia wit icoon en werkt niet | rwubbels | Jailbreak apps en thema's | 5 | 31-05-11 22:09 |
Cydia start niet + wit icoon | MKlats | Jailbreak apps en thema's | 11 | 24-05-11 17:39 |
iPhone 3GS: Na jailbreak cydia Wit icoon | naturel00 | Unlock | 2 | 24-12-10 16:33 |
iPhone: Geen cydia icoon! | Hamertej | Jailbreak | 0 | 17-04-10 19:31 |
|
|