Xbmc Krijgt geen verbinding met pc om bestanden te delen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mijn helpen? Ik krijg geen verbinding met mijn pc. Ik wil graag films streamen vanaf min pc naar xbmc. Hij vind bij netwerklocaties ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Xbmc Krijgt geen verbinding met pc om bestanden te delen
Wie kan mijn helpen? Ik krijg geen verbinding met mijn pc. Ik wil graag films streamen vanaf min pc naar xbmc. Hij vind bij netwerklocaties mijn pc niet. Ook mijn laptop kan die niet vinden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je bedoelt naar je apple tv streamen ?
|
|
|||
|
|||
Ja klopt, der is toen een topic geweest van spitfire en toen had rjmeijer1973 hetzelfde probleem. En vanaf daar word t niet meer uitgelegd.
|
|
|||
|
|||
je moet je films niet naar xbmc streamen maar naar je apple tv zelf hoe dat werkt het streamen zelf weet ik niet je kan cyberduck proberen dat gebruik ik zelf ook als ik op mijn
gejailbreakte aptv2 dingen wil toevoegen |
|
|||
|
|||
Oké , maar je kan bij xbmc een add ons aan maken met smb en dan zo je films streamen na je tv via at2?
|
|
|||
|
|||
dat weet ik niet
|
|
|||
|
|||
Op je computer je mappen delen met alle films en series.
Dan in XBMC source toevoegen onder Videos en kies je voor het SMB protocol Daarvanuit wijst het zichzelf |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bestanden delen met ipad of macbook | zimmie | iPhone algemeen | 3 | 12-10-11 14:02 |
|
|