Apple-tv remote en 2 I-Tunes accounts discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben een Apple tv tweede generatie. We hebben allebei een I-Phone met daarop de app Remote. De Apple tv staat op mijn account, nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple-tv remote en 2 I-Tunes accounts
Wij hebben een Apple tv tweede generatie. We hebben allebei een I-Phone met daarop de app Remote. De Apple tv staat op mijn account, nu wil mijn man ook zijn i-tunes bibliotheek op de Apple tv met zijn account beluisteren. Thuisindeling staat aan, hoe krijg je het voor elkaar om twee verschillende account op de Apple tv aan te sluiten? Om zo via de computer je eigen bibliotheek erop te krijgen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apple tv 2, itunes accounts, remote app |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
APPS gekocht met i-Tunes diverse accounts | area08.rst | iPhone Apps | 3 | 11-05-10 14:35 |
i-Tunes account aanpassen / Apple-ID | Maartje1979 | iPhone algemeen | 0 | 19-04-10 15:51 |
|
|