beeld uit bij muziek discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) bij het afspelen van itunes van mijn computer op de tv zou ik het beeld uit willen zetten, is dat mogelijk...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beeld uit bij muziek
bij het afspelen van itunes van mijn computer op de tv zou ik het beeld uit willen zetten, is dat mogelijk
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je tv uitzetten en alleen je muziek afspelen hahaha
|
|
|||
|
|||
hahaha erg goed gevonden, helaas gaat het geluid dan ook uit
|
|
|||
|
|||
Afhankelijk van je systeem thuis.. Uit je korte vraag begrijp ik dat je je appletv niet op een surroundset hebt aangesloten. Hierdoor is de output van je geluid de box(en) van je tv is/zijn en daardoor bij uitschakelen van je tv valt je geluid ook uit!
Simpel verhaal; koop een set! |
|
|||
|
|||
heb een surround, ga het proberen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beeld van iPad valt uit | Losdos | iPad algemeen | 2 | 26-01-12 12:31 |
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek | obi | Muziek, foto & video | 5 | 12-10-10 14:13 |
iPhone 4 beeld valt zomaar uit? | ramisk | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 21:06 |
iphone valt uit, raar beeld | faith_999 | iPhone algemeen | 12 | 13-05-10 16:11 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
|
|