beeld uit bij muziek discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) bij het afspelen van itunes van mijn computer op de tv zou ik het beeld uit willen zetten, is dat mogelijk...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hahaha erg goed gevonden, helaas gaat het geluid dan ook uit
|
|
|||
|
|||
![]() Afhankelijk van je systeem thuis.. Uit je korte vraag begrijp ik dat je je appletv niet op een surroundset hebt aangesloten. Hierdoor is de output van je geluid de box(en) van je tv is/zijn en daardoor bij uitschakelen van je tv valt je geluid ook uit!
Simpel verhaal; koop een set! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb een surround, ga het proberen
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een surround en heb mijn ATV2 daarop aangesloten en kan gewoon mijn tv uitzetten en muziek luisteren...
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beeld van iPad valt uit | Losdos | iPad algemeen | 2 | 26 January 2012 11:31 |
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek | obi | Muziek, foto & video | 5 | 12 October 2010 13:13 |
iPhone 4 beeld valt zomaar uit? | ramisk | iPhone algemeen | 1 | 26 August 2010 20:06 |
iphone valt uit, raar beeld | faith_999 | iPhone algemeen | 12 | 13 May 2010 15:11 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 8 February 2009 22:44 |
|
|