iphone valt uit, raar beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone, 1,5 maand oud, valt iedere keer uit, strepen in beeldscherm, en nu heb ik een zwart scherm vol met witte tekst oa panic ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone valt uit, raar beeld
mijn iphone, 1,5 maand oud, valt iedere keer uit, strepen in beeldscherm,
en nu heb ik een zwart scherm vol met witte tekst oa panic (cpu ) caller 0x00638CC) kernel bort type4, fault_type=0x1 verder naar benenden staat er debugger message : panic onderste regel panic: we are hanging here... weten jullie misschien iets om dit op te lossen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je hem al eens "echt" uitgezet ?
Beide knoppen ingedrukt houden totdat hij aanspringt en dan snel loslaten.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan even restoren met itunes ? Al geprobeerd ?
|
|
|||
|
|||
ben ik nu mee bezig!!!
thanx |
|
|||
|
|||
ik hoop trouwens dat dat goed gaat, hij is bezig met downloaden???
|
|
||||
|
||||
Daarna kun je eenvoudig unlocken met iliberty+, download hier: iLiberty+ | George Zhu's BLOG
|
|
|||
|
|||
ik hoop dat het gaat werken......
|
|
||||
|
||||
volg anders deze handleiding:
https://forum.iculture.nl/f59/i...s-ilberty.html |
|
|||
|
|||
wow, kan jij mij nu nog ff verder helpen???
volgende melding krijg ik de iphone kan niet met itunes worden gebruikt omdat de simkaart is beveiligd met een pincode of niet is geinstalleerd.. U moet uw simpincode of de simkaart in de iphone plaatsen om de iphone te aktiveren |
|
|||
|
|||
Sinds feb 2009 heb ik de Iphone 3G en had na drie maanden voor het eerst hetzelfde probleem. Heb een keer opgestuurd ter reperatie, maar daar kwam niks uit. Vind het echt vervelend, want Iphone is echt een hele fijne smartphone maar door de crashen met opnieuw opstarten en tekentjes is het onbetrouwbaar geworden.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem nu ook! Ik heb alles al geprobeerd en ook verbonden met I-tunes maar daar geeft hij ook een fout aan..
Wat moet ik doen? Ik heb nog garantie en anders stuur ik hem terug want heb hem pas sinds februari! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Raar beeld? Help? | Barendcameraad | iPhone algemeen | 0 | 04-02-11 23:50 |
iPhone 4 beeld valt zomaar uit? | ramisk | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 21:06 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
raar beeld op iphone | nielsbrooimans | iPhone algemeen | 22 | 04-09-08 15:55 |
iPhone doet echt raar valt stil enzz | Roue | Unlock [archief] | 3 | 12-11-07 18:31 |
|
|