raar beeld op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik kan de zoekfunctie niet gebruiken omdat ik echt niet weet hoe ik dit probleem moet beschrijven zonder dat ik 1000 resultaten krijg. Opeens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
raar beeld op iphone
Hallo,
ik kan de zoekfunctie niet gebruiken omdat ik echt niet weet hoe ik dit probleem moet beschrijven zonder dat ik 1000 resultaten krijg. Opeens zag ik op mijn iphone het itunes label staan met daaronder de kabel (oplader) die je onderin je iphone doet ik krijg mijn telefoon nu ook niet meer normaal aan heeft iemand enig idee hoe dit kan? Heb ook geen itunes op comp dus heb geen idee wat dit is! heb trouwens de aller eerste iphone en software Laatst gewijzigd door nielsbrooimans; 03-09-08 om 22:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ga maar gewoon QuickPwnRC3 gebruiken.
Installeer iTunes op je computer en druk dan gewoon restore zodat je iPhone word restored naar Firmware 2.0.2. (Want je mag trouwens ook wel eens updaten). Download iTunes hier Download QuickPwnRC3 hier Download Firmware 2.0.2 hier (die heb je nodig bij QuickPwn) En heb ook BL-3.9 en BL-4.6 als bijlage toegevoegd. (Heb je ook nodig bij QuickPwn) Als je je iPhone hebt gerestored in iTunes en QuickPwnRC3 hebt geinstalleerd open QuickPwn dan. Volg nu gewoon alle stappen in QuickPwn, alles wat je nodig hebt heb ik je al gegeven.
|
||||
|
||||
En als het nu nog niet lukt na de vakkundige uitleg van iMario scheelt er iets met je
|
|
|||
|
|||
Thanks voor snelle reacties zit hier namelijk nu met die ***** 63.10 waar ik nu al helemaal gek van wordt!
Zal even al die dingen gaan instaleren maar heb vanaf itunes nog nooit iets op mijn iphone gezet hoe doe ik dat dan in godsnaam? En hoe moet ik op restore drukken? Blijven wel al mijn telefoon nummers etc op mijn telefoon staan dan? Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-09-08 om 01:11. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als dat gedaan is download en installeer je QuickPwnRC3, en open hem. Volg nu gewoon alle stappen in QuickPwn en enkele minuten later heb je een compleet werkende iPhone draaiend op de nieuwste Firmware 2.0.2! Succes |
|
|||
|
|||
Heb trouwens wel een iphone uit amerika maakt dat uit kwa of moet ik het nog steeds doen zoals jij hierboven zegt?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Please browse for the firmware bundle (ipsw)
geen idee waar ik nu moet zoeken op mijn comp enig idee? Dit is pas de tweede stap van QuickPwn en zit nu al vast |
|
||||
|
||||
Citaat:
En je hebt je iPhone al wel origineel in iTunes restored naar Firmware 2.0.2, he? |
|
|||
|
|||
heb gewoon itunes update gekozen...
nu heb ik iPhone1,1_2.0.2_5C1_Restore in de browser gezet en nu is hij bezig.. nu kan ik kiezen om een paar dingen toe te voegen maar welke moet ik doen ook unlock of is hij nou nog geunlockd? kan je me niet even toevoegen op msn anders update: omg je gaat me toch niet vertellen dat al mijn telefoon nummers van mij telefoon zijn nu he update: oke ben hier klaar mee hij is nu weer aan. wat moet ik nu dan doen alles opnieuw met die andere programmatjes in de browser? //mod: probeer de edit knop te gebruiken. Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-09-08 om 01:13. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ze op je simkaart staan dan kun je ze gewoon weer naar je iPhone zetten... Als ze niet op je simkaart staan zul je ze zelf erweer op moeten zetten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
alvast hardstikke bedankt iig! |
|
||||
|
||||
Je zal ze handmatig moeten toevoegen op je iPhone...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan je iPhone weer in het Nederlands zetten via: Settings -> General -> Scroll een beetje naar beneden en klik International -> Language -> Nederlands. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik de bestanden dan open staan ze in outlook expres |
|
|||
|
|||
Als ik vervolgens de bestanden met kladblok open komt er dit te staan:
BEGIN:VCARD VERSION:3.0 N;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE;CHARSET=UTF-8:Bas Eggink;;;; TEL;VOICE:0641645000(nummer is aangepast hoor ) END:VCARD |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Raar beeld? Help? | Barendcameraad | iPhone algemeen | 0 | 04-02-11 23:50 |
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek | obi | Muziek, foto & video | 5 | 12-10-10 14:13 |
iphone valt uit, raar beeld | faith_999 | iPhone algemeen | 12 | 13-05-10 16:11 |
Raar icoontje boven in beeld | Janusz | iPhone algemeen | 7 | 20-07-08 20:08 |
|
|