ATV2 nu eindelijk UNtethered te jailbreaken discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is gelukt, bedankt voor de hulp! Inmiddels alles weer teruggezet, dus kan weer lekker films en series kijken. Nog 1 ding, als ik atv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het is gelukt, bedankt voor de hulp! Inmiddels alles weer teruggezet, dus kan weer lekker films en series kijken.
Nog 1 ding, als ik atv flash heb geïnstalleerd krijg ik een app media erbij, maar deze kan m'n pc niet vinden, hij blijft laden. Bij de vorige versie werkte het wel. Iemand een idee? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wil van het weekend mijn tethered jailbreak gaan untetheren met de nieuwe seasonpass.
Nu heb ik nog apple software 5.0 (ios 5.1) er op staan. Als ik software wil bijwerken geeft de appletv2 software uptodate. Dit is dus niet zo, maar als ik het goed gelezen heb komt doordat xbmc is geinstalleerd. Hoe krijg ik het nu voor elkaar om van ios5.1 naar ios5.1.1 te updaten? kan het via forumsearch en google niet vinden. alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe je het beste kunt updaten: Maak voor de zekerheid altijd eerst een backup van je blob files Doe dit via Tiny Umbrella of via ATV Flash Black Seas0npass downloaden en opstarten met admin rechten (iTunes afsluiten op de achtergrond indien deze is opgestart) Create IPSW knop klikken (de nieuwste FW word gedownload van apple) (Seas0npass maakt na download een custom SP JB ipsw) DFU mode middels afstandbediening = menu en play indrukken tot dat de led op de atv sneller gaat knipperen iTunes start automatisch op en restored de custom SP JB ipsw na bovenstaande acties heb je als het goed is Apple TV-Software 5.0.1 (4224) OS-buildversie 5.1.1 (9B206f) Succes ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
apt-get install wget wget -O- http://apt.awkwardtv.org/awkwardtv.pub | apt-key add - echo "deb Index of / stable main" > /etc/apt/sources.list.d/awkwardtv.list echo "deb Index of /apt/atv2 ./" > /etc/apt/sources.list.d/xbmc.list apt-get update mkdir -p /Applications/AppleTV.app/Appliances apt-get install org.xbmc.xbmc-atv2 mkdir -p /Applications/XBMC.frappliance wget http://mirrors.xbmc.org/apt/atv2/deb...honeos-arm.deb rm org.xbmc.xbmc-atv2_11.0-3_iphoneos-arm.deb reboot Als je het op deze manier doet moet het werken. HEb het net nog gedaan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Is er een mogelijkheid om mijn tethered ATV2 te untetheren met behoud van de bestanden.. Scheelt mij weer een hoop tijd..
|
|||
|
|||
Citaat:
Works like a charm. Mijn dank! Moet wel weer XBMC + addons opnieuw installeren. Is daar nog een truc voor dat je alles in 1 keer kunt terugzetten (incl. settings etc.)? Of moet je "standaard" na een software update van voren af aan beginnen (nitotv via putty etc.) Misschien een beetje off topic, maar ik kan het maar vast weten voor een volgende keer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Mogelijkheden tethered/untethered jailbreaken. | jantje123 | Jailbreak | 0 | 16-04-12 13:43 |
IPhone Jailbreaken naar 5.0.1 Untethered. | Thma | iPhone algemeen | 1 | 27-01-12 21:14 |
iPhone: Hoe jailbreaken van 5.0 tethered naar untethered? | arjanmendel | Jailbreak | 12 | 07-01-12 01:07 |
Apple TV: Jailbreak ATV2 | mathphone | Jailbreak | 3 | 25-05-11 19:03 |
iPhone: Kan ik ooit nog mijn iPhone4 (4.2.1) untethered jailbreaken | Terneusen | Jailbreak | 6 | 15-12-10 15:24 |
|
|