IPhone Jailbreaken naar 5.0.1 Untethered. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Allemaal, Ik heb enkele vraagjes voor jullie Ik ben nieuw in deze dingen dus hopelijk kunnen jullie mij hier een beetje in helpen ! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone Jailbreaken naar 5.0.1 Untethered.
Dag Allemaal,
Ik heb enkele vraagjes voor jullie Ik ben nieuw in deze dingen dus hopelijk kunnen jullie mij hier een beetje in helpen ! Ik ben vanplan om mijn IPhone van 4.3.3. met Firmwire 06.15.00 naar 5.0.1. untethered up te daten. Nu heb ik de volgende vragen : Hoe doe ik dit zonder mijn bestanden te verliezen; berichten, muziek, foto's,.. (want dit wil ik echt niet) & Werkt de gejailbreakte 5.0.1. met Firmwire 06.15.00 want vorige keer moest ik mn firmwire updaten omdat ik anders geen verbinding met mijn netwerk kreeg.. PS: Ik heb een witte IPhone 3GS met 16GB |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe jailbreaken van 5.0 tethered naar untethered? | arjanmendel | Jailbreak | 12 | 07-01-12 01:07 |
Alle iDevices: hoe 5.0 tethered naar 5.0 untethered jailbreak? | Cliffiphone4 | Jailbreak | 3 | 29-12-11 10:45 |
iPhone: IOS terug zetten naar 4.3.3 dan wel untethered jailbreak? | Vissers | Jailbreak | 21 | 04-10-11 10:19 |
iPhone: Kan ik ooit nog mijn iPhone4 (4.2.1) untethered jailbreaken | Terneusen | Jailbreak | 6 | 15-12-10 15:24 |
|
|