Verschil in uiterlijk 3G & 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben van plan een iPhone 3GS te kopen (tweede hands). Maar ik weet niet het verschil in uiterlijk zodat ik meteen kan zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil in uiterlijk 3G & 3GS
Hallo,
ik ben van plan een iPhone 3GS te kopen (tweede hands). Maar ik weet niet het verschil in uiterlijk zodat ik meteen kan zien of het een 3GS is en geen 3G. ik hoop graag z.s.m. van iemand te horen! Groeten Jelle |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Google is best slim soms, maar hulp vragen kan geen kwaad.
How To Differentiate iPhone 3Gs From 3G? | TheTechJournal |
|
|||
|
|||
ik had het ook al op google gezocht, maar kon het niet vinden. ik kon wel verschillen vinden in snelheid enzo, maar dat kan ik natuurlijk niet vergelijken ;p
maar heel erg bedankt! Groeten Jelle |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil Iphone 3gs 8gb, 4 8gb & 4 16gb | Jelphone | iPhone algemeen | 8 | 06-10-11 20:06 |
verschil tussen echt & Kloon | MarissaMuisje | iPhone algemeen | 21 | 14-01-11 18:29 |
verschil tussen 3G & 3GS ? | jeroenius | iPhone algemeen | 10 | 28-12-10 00:17 |
URL & verschil in de twee uitgekomen Firmware's | Wi-Fi | Archief | 3 | 11-07-08 22:40 |
|
|