Geluid via apple tv3 zonder tv aan discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Indien je de optische aansluiting van de atv3 via een dac op de versterker aansluit, kun je dan muziek luisteren van de ipad, iphone en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid via apple tv3 zonder tv aan
Indien je de optische aansluiting van de atv3 via een dac op de versterker aansluit, kun je dan muziek luisteren van de ipad, iphone en computer zonder tv aan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan heb ik hier ook
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan, ik heb net een ATV 3 gekocht en deze op de versterker aangesloten met een optische kabel. Dit werkt perfect, stream nu van mijn iPhone of iPad naar de stereo. De HDMI heb ik niet aangesloten.
Als mijn versterker aan gaat dan gaat ook de ATV aan, er zit een geschakkelde voeding in mijn versterker. Dit was ook mijn hoofddoel om muziek te luisteren, beeld komt later wel een keer. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik een HDMI kabel naar mijn ONKYO versterker toe en ik kan ook gewoon luisteren zonder de TV aan te zetten..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv3 en Nas | kokkie44 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 31 | 12-09-13 09:53 |
Apple tv3 waneer de jailbreak. | TLH | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 16-04-12 13:28 |
apple tv3 | ronaldbob | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 23 | 23-03-12 11:15 |
Geluid wil niet meer aan (zonder oordoppen) | XfreeztYleX | iPhone algemeen | 1 | 18-04-11 09:33 |
Iphone geen geluid + gaat niet meer aan zonder kabel | Sli | iPhone algemeen | 3 | 12-02-11 11:16 |
|
|