//

Apple TV 3 Wi-Fi versterker

Apple TV 3 Wi-Fi versterker discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen of je de apple tv 3 ook kan gebruiken als wifi versterker? Mijn huidige draadloos signaal haalt het net niet naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-12, 11:42
woutervandenberg woutervandenberg is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard Apple TV 3 Wi-Fi versterker

Kan iemand mij vertellen of je de apple tv 3 ook kan gebruiken als Wi-Fi versterker? Mijn huidige draadloos signaal haalt het net niet naar buiten en wil graag het signaal versterken. Nu heb je de airport express die dit volgens mij doet maar kan dit ook met de apple tv 3?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-12, 11:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woutervandenberg Bekijk bericht
Nu heb je de airport express die dit volgens mij doet maar kan dit ook met de apple tv 3?
Nee, dat kan niet met een Apple TV omdat dit apparaat geen bridged Wi-Fi router is
  #3  
Oud 01-07-12, 11:58
woutervandenberg woutervandenberg is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

oke dus dan is het makkelijker om een simpele Wi-Fi versterker te kopen ipv een airport express want heb het idee dat die een beetje dubbel is dan?
  #4  
Oud 01-07-12, 12:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woutervandenberg Bekijk bericht
een airport express want heb het idee dat die een beetje dubbel is dan?
Wat is er dubbel aan een Airport Express als je die als Wi-Fi toeganspunt in brugmodus configureert?

Het is niet niet omdat de nieuwe AirPort Express dezelfde behuizing (wit) gebruikt als de Apple TV 3 (zwart) dat het dezelfde functionaliteit heeft als een Apple TV 3

http://www.apple.com/nl/airportexpress/
  #5  
Oud 01-07-12, 12:18
woutervandenberg woutervandenberg is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

oke klopt daar heb je gelijk in maar mijn gedachte gang was meer dat de airport express ook je iOS apparaten streamt naar je tv enzo en dit doet apple tv3 ook dus dan geef ik mijn geld uit aan een airport express die ik dan alleen voor de brugmodus gebruik.... of zit ik nog mis?
  #6  
Oud 01-07-12, 12:24
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

De AirPort Express kan je niet aan je tv koppelen. Het ondersteunt wel AirPlay, maar dat is enkel voor audio. De Apple TV kan je dan weer wel aan je tv koppelen, maar je kan je Wi-Fi netwerk er niet voor uibreiden. Het zijn twee heel verschillende apparaten.
  #7  
Oud 01-07-12, 12:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woutervandenberg Bekijk bericht
....dus dan geef ik mijn geld uit aan een airport express die ik dan alleen voor de brugmodus gebruik.... of zit ik nog mis?
Lees de beschrijving eens van de nieuwe Airport Express (heb ik gepost in mijn vorig antwoord)

PS:
Als je een ander Wi-Fi access point zou kopen om je Wi-Fi netwerk uit te breiden dan let er zeer goed op dat het ding het Bonjour (aka mDNSResponder) protocol ondersteunt (als router in brugmodus) anders ga je heel veel spijt krijgen van de aankoop. De meeste goedkope dingetjes doen dat niet.

Succes verder
  #8  
Oud 01-07-12, 12:42
woutervandenberg woutervandenberg is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

komt goed! bedankt iig voor de reacties en hulp!
Reageren

Labels
appletv3, versterken, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan ik mijn apple 3 tv aansluiten op deze versterker? satshow Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 06-04-12 11:46
Muziek: iPhone op versterker Tjedemich Muziek, foto & video 18 30-08-11 09:51
Amazilla RockIt-versterker, ervaringen? LoaLoa iPhone accessoires en onderdelen 0 11-06-11 09:32
Muziek: iphone aansluiten op versterker sammie Muziek, foto & video 1 26-08-08 21:15
Goede speakers + versterker Destiny iPhone accessoires en onderdelen 9 19-12-07 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.