Apple TV3 geen geluid discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik zit zo'n beetje met raadsel. Ik heb nu klein een week Apple TV3. Alles gemakkelijk geïnstalleerd, muziek afgespeeld van mijn McBook, van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV3 geen geluid
Hallo mensen,
Ik zit zo'n beetje met raadsel. Ik heb nu klein een week Apple TV3. Alles gemakkelijk geïnstalleerd, muziek afgespeeld van mijn McBook, van iPhone, ook video van iPad... En nu ineens heb geen geluid. Ook als ik niet stream, maar bv YouTube video op Appel TV probeer te bekijken: beeld is geweldig, maar geen geluid. Ik heb al van alles geprobeerd: snoerretjes verwisseld, van strom afgehaald, router herstart... Het probleem blijft.... Vooral dat die plotseling is ontstaan, zonder enige wijziging... oh, ja, geloof mij, geluid van de TV staat echt hard! Iemand een idee? Wat zou ik nog kunnen doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv3 en Nas | kokkie44 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 31 | 12-09-13 09:53 |
Geluid via apple tv3 zonder tv aan | johan1967 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 16-07-12 15:16 |
Apple TV3 Geen beeld meer | Bongers | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 03-06-12 19:13 |
Apple tv3 waneer de jailbreak. | TLH | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 16-04-12 13:28 |
apple tv3 | ronaldbob | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 23 | 23-03-12 11:15 |
|
|