code xmbc discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) na het jailbreaken van apple 2 tv wil ik de code in mijn terminal invoeren dit gaat niet omdat toetsenbord word geblockt van mac,wat doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
code xmbc
na het jailbreaken van apple 2 tv wil ik de code in mijn terminal invoeren dit gaat niet omdat toetsenbord word geblockt van mac,wat doe ik fout??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sja dit kan aan verschillende dingen liggen.. Word hij echt geblokt of is je batterij van je tobo leeg? Heb je bluetooth aan staan op je mac? Anders even via het bluetooth icoon de instellingen. Is de bluetooth van je mac bijvoorbeeld zichtbaar..(zie instellingen bluetooth)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
XMBC | maltje | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 17-03-12 13:49 |
Xmbc appltve2 | Thakoer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 06-03-12 10:40 |
Xmbc settings | Thakoer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 03-03-12 09:15 |
Skins in XMBC | Thakoer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 16-02-12 16:48 |
xmbc windows.. | barryw | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 06-01-12 00:04 |
|
|