ATV flash Black update 1.7 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand al geprobeerd de nieuwe versie op de aTV te zetten? Zelf nog niet gedurfd na de commentaren op de supportsite te hebben gelezen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ATV flash Black update 1.7
Iemand al geprobeerd de nieuwe versie op de aTV te zetten? Zelf nog niet gedurfd na de commentaren op de supportsite te hebben gelezen dat ze in een bootloop terecht komen.
Bassmanjunior
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Update gedaan en niets gezien van een bootloop
|
|
|||
|
|||
Dat is mooi. Ik wacht nog even tot later, krijgen nu bezoek en speelt muziek.
Bassmanjunior |
|
|||
|
|||
Als je geen Plex heb dan geen probleem
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen problemen met de update..
|
|
|||
|
|||
Inmiddels zelf ook op 1.7 zonder problemen.
Bassmanjunior |
|
|||
|
|||
ATV 1.7
Weet iemand of je met mountain lion directe beelden kunt streamen naar de ATV? met 1.6 lukt dit nl niet(bij mij althans) alleen met airparrot, maar dit vind ik maar slecht. Alvast bedankt!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...tellingen.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Atv flash black verbinding | Edwinhgv | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 17-06-12 21:33 |
aTV Flash (Black) 1.4 released | Guest-20180925190238 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 09-03-12 14:35 |
aTV Flash (black) 1.2 is now available | Harley4 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 19 | 01-02-12 02:03 |
Nieuwe ATV Flash Black | Dommass | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 20-08-11 02:39 |
|
|