XBMC remote instellen? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer nu al enkele dagen mijn xbmc remote werkend te krijgen maar telkens zonder resultaat. Dat is normaal toch alleen maar het ip adres ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XBMC remote instellen?
Ik probeer nu al enkele dagen mijn xbmc remote werkend te krijgen maar telkens zonder resultaat. Dat is normaal toch alleen maar het ip adres invoeren + de poortnr????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met "mijn XBMC remote"? Bedoel je de app XBMC Remote uit de App Store of iets anders?
|
|
|||
|
|||
Dat appje ken ik niet. Ik gebruik XBMC Remote uit de App Store maar dat is iets anders dan XBMC Commander dat jij gebruikt.
In mijn geval heb ik in de XBMC instellingen wel moeten aanklikken dat XBMC mag bestuurd worden met HTTP op poort 8080. Sorry, dan kan ik niet helpen Succes verder Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 12-08-12 om 20:56. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xbmc | maltje | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 15-01-12 19:14 |
xbmc | astramen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 28-10-11 14:28 |
|
|